Fél éve volt a kiadóknak átállni az új rendszerre, és követni a Google közbeékelődő ablakokra vonatkozó útmutatását. Mostantól a kereső hátrébb sorolja a találati listában azokat a mobiloldalakat, amelyek nem tartják be a szabályokat.
Forrás: HWSW
Szerző: Habók Lilla
"Életbe lépett az új Google-szabály 2017. január 10-től kezdődően, amelynek következtében a keresőóriás hátrébb sorolja a közbeékelődő (interstitials) ablakokat, pop-upokat alkalmazó mobiloldalakat, tudatta a Google a szabályokat ismertető frissített bejegyzésben. Gary Illyes webmester-trendelemző arra is utalt a tavalyi Pubcon konferencián, hogy a Google mobilos keresőindexe lesz majd az elsődleges az asztali változat helyett. A mobilos keresés növekvő tendenciája miatt a felhasználóknak olyan oldalakra van szüksége, amelyek nem töltődnek be túl lassan, és megfelelő tartalmakkal szolgálnak a bosszantó felugró reklámok helyett.
"Mostantól kezdve azok az oldalak, amelyeken a tartalom nem könnyen elérhető a felhasználók számára, a mobilos kereső eredményei között nem kapnak magas értéket. Ahogy említettük, ez az új érték csak egyet jelent sok száz másik közül a rangsorolásban, és a keresőkifejezés tartalma továbbra is egy nagyon erős szempont, így a releváns tartalmak továbbra is jó helyen szerepelhetnek a keresési találatok között." - írja a frissített közlemény.
Fontos, hogy a Google büntetése" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!