Reklámként követ a félbehagyott online megrendelés
2009. december 28. írta: vecseilaszlo

Reklámként követ a félbehagyott online megrendelés

Először használja magyarországi reklámkampány a retargetálásnak nevezett technikát. A cél az érdeklődők újbóli megtalálása és vásárlásra buzdítása az interneten.

Forrás: Kreatív.online

"Az Unilever Knorr márkájának karácsonyi kampányával debütál itthon a retargetálás, az érdeklődő fogyasztók újbóli megszólításának technikája.  A korábbinál hatékonyabb kampányokat, és magasabb aktivizálást várnak az új hirdetési technikától.

Ezt a technikát a hazai piacon jelenleg a Central European Media Publishing (CEMP) Sales House kínálja a Gemius adservere segítségével.

A retargetálást" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr291628125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Symbol Developer · http://www.symboltech.hu 2009.12.28. 16:42:49

A cikkre kattintva sem derül ki sokminden. Ez egy félbehagyott cikk. Amire egy negyedig megírt blog mutat.
süti beállítások módosítása