Kisvállalkozások intelligens hirdetési tevékenysége
2009. szeptember 04. írta: vecseilaszlo

Kisvállalkozások intelligens hirdetési tevékenysége

Ön talán egy kavézó vagy egy gyógyfürdő tulajdonosa, esetleg úszómedencék építésével foglalkozik. Ezek egyike sem online vállalkozás, Ön mégis saját webhelyén mutatja be kínálatát. Nyilván szeretné növelni webhelye láthatóságát, és egy internetes portál értékesítő munkatársa már megkereste ajánlatával, hogy vásároljon reklámfelületet az adott portálon. Ez jó ötletnek tűnik, de valóban az? Az alábbi tippek segítenek abban, hogy megalapozott döntést hozzon.

Forrás: Google Conversion University
Szerző: Alden DeSoto


"Állapítsa meg, mi az, ami "Önnek dolgozik
Az első teendő, ha eddig még nem tette meg, a Google Analytics telepítése a webhelyén. Az ingyenes Google Analytics szolgáltatás segítségével fontos információkhoz juthat arról, hogy mi az, ami már működik a webhelyén -- például mely webhelyekről, illetve milyen kulcsszavakra rákeresve érkeznek webhelyére a látogatók. Ha pontos adatokkal rendelkezik a látogatások számáról és arról, hogy mit keresnek a látogatók a webhelyén, ez jó kiindulópont a tökéletesítéshez. Emellett kellemes meglepetések is érhetik: lehet, hogy webhelye fogalmának jelentős részét egy olyan cikknek vagy webhelynek köszönheti, amelynek a létezéséről eddig nem is tudott.

A Google Analytics könnyen telepíthető; ha nem maga kezeli webhelyét, akkor a szolgáltatót vagy a webhely tervezőjét is megkérheti erre. A telepítés a webhelyek nagy részénél 15 percet sem vesz igénybe.

Állapítsa meg, milyen a hirdetési webhely rangsorolása
A legtöbb potenciális ügyfél vagy az Ön vállalkozásának nevére, vagy a tevékenységét leíró kulcsszavakra rákeresve találja meg webhelyét. Rákereshetnek például a következő kifejezésekre: "nyugat-magyarországi gyógyfürdők" vagy "győr autótuning". Végezzen néhány próbakeresést. Webhelye láthatóságának javítása érdekében a webhelynek, amelytől hirdetést kíván vásárolni, magasra kell sorolnia a vállalkozásával kapcsolatos kulcsszavakat. Ha a kérdéses portál nem jelenik meg az első oldalon, akkor nem fűzhetők vérmes remények az itt megjelenő hirdetéshez." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr301357042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása