A legújabb felmérések szerint az USA-ban az online vásárlók közel fele tervezi (48%), hogy idén kevesebbet költ majd a neten. Ugyanakkor az online vásárlók többségét erősen befolyásolják vásárlási döntésükben a fogyasztói értékelések, vélemények - vásárlások előtt egyre többen keresenek információkat a kiválasztott termékről, szolgáltatásról. (költség-tudatos fogyasztás)
Forrás: Marketing Charts
"Nearly half of all online shoppers (48%) plan to spend less this year, but a majority of those who are reluctant to make certain purchases (61%) are more apt to be positively influenced by online shopping resources such as consumer reviews, according to a new study from Bazaarvoice and richrelevance, conducted by JupiterResearch.
The survey finds that increasingly cost-conscious consumers who have been affected by the recession are going online more often and earlier in the purchase-decision process for products and services (vs. those who are not planning to reduce their spending), where they seek increased validation for their purchase decisions." ... >>
Kapcsolódó diagramok:
Az online vásárlást megelőző információszerzés eszközei és fontosságuk
Forrás:Marketing Charts
Várható online fogyasztáscsökkenés a következő 12 hónapban ágazati megoszlás szerint
Forrás: Marketing Charts
A hatékony online fogyasztás eszközei
Forrás: Marketing Charts
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.