e-Kereskedelem: 2012. év
2009. január 07. írta: vecseilaszlo

e-Kereskedelem: 2012. év

vecseilaci_49x61.jpgA 2012-es évben írt szakdolgozatok, dokumentumok, prezentációk, infografikák, értekezések, elemzések, elsősorban e-kereskedelem és online marketing témakörökben. Amennyiben szeretnél felkerülni a listára, vagy ha hibás, esetleg rossz linket találsz, kérlek értesíts. Előre is köszönöm!  

 

e-Kereskedelem: 2012. év

 (ide kattintva visszatérsz az aktuális évhez)

• Alloca, Kevin: A vírusvideók titka (angol nyelvű videó, magyar felirattal, TEDYouth)

• Aviet, Luke (AOL Advertising Europe)Digital formats need to grow up (Enter!Digital előadás)

• Aytm: Branding and how it works in the social media age (Brandépítés a közösségi média korában - infografika)

Ács Attila (Microsoft)Multiscreen stratégia a Microsoftnál (Enter!Digital előadás)

• Árukereső: E-kereskedelem 2011-ben (infografika)
Mely termékek nélkülözhetetlenek egy utazás alkalmával? - Melyek a legnépszerűbb nyári gumi kategóriák? - Melyek a legnépszerűbb klímaberendezések? - Milyen mennyiségben importáltak légkondikat Magyarországra? - Az internetes vásárlók melyik napszakban a legaktívabbak? - Mennyit szánsz idén iskolakezdésre? - Az elektronikus kereskedelem tovább növekedik! - Melyek a legnépszerűbb téli gumi kategóriák? - Mikor vásárolunk a legtöbbet a neten karácsonyra? - Mit visel el a legnehezebben a magyar nő a karácsonyi szezonban?

• Prof. DSc. Barakonyi Károly: Üzleti ötletek, üzleti modellek és a vállalkozói stratégia (Vállalalatépítő online szakmai folyóirat)

• BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. és Turizmus Kft.: A vidéki szállodapiac online marketing és értékesítési trendjei - A vidéki szállodák online foglalások fejlődése és jövője 

 Blue Caribu: How big is the search engine optimization industry?(Mekkora is a SEO piac? - infografika)

• Boros Norbert: HR sablonok helyett - 20 SEO kérdés és válasz
"összegyűjtöttem 20 kérdést válaszokkal, amellyel felmérhető, hogy a potenciális jelölt mennyire van képben általánosában „SEO-ból” 

• Bónusz Brigád: Bónusz Brigád 2011 - adatok a Brigád 2011-es évéről

• Boros Norbert: Google Pingvin update (Traffic meetup prezi) 

• Boros Norbert: Mobilwebes felületek keresőoptimalizálása (Smartmobil 2012 prezi)

• Cioltea Renáta: Az e-kereskedelem alkalmazásának lehetőségei(szakdolgozat - Debreceni Egyetem)

• comScore: Average minutes per visitor to social-media sites in January (Átlagos látogatói időtartamok különböző közösségia média oldalakon 2012 januárjában - infografika)

• comScore: Retail E-Commerce (Non-Travel) Growth Rates Excludes Auctions, Autos and Large Corporate Purchases Total U.S. 2007Q1 - 2011Q4 (Az Amerikai e-kereskedelem növekedése)

• comScore: What Factors Influence the Online Shopping Experience?(Milyen tényezők befolyásolják az online vásárlási élményt? - infografika)

• Concorde Értékpapír: Facebook az IPO előtt - a Facebook számokban

• Csomán Gábor - Gellén Márton - Nemeslaki András - Pocsarovszky Károly - Szabó Balázs - Szutorisz Gábor: ELEMZÉS A magyar légi közlekedési piacon működő diszkont légitársaságokról.(Benne többek között: Az e-business modellek hatása a diszkont légitársaságok iparára: az on-line fogyasztók és az on-line kínálat)

• Duma László – Monda Eszter: Tapasztalati termékek – az internetes tájékozódástól a vásárlásig (pdf, Információs Társadalom, 81-101 old.)

• Dunder Krisztián: M-kereskedelem Magyarországon - A mobil üzleti jövője, m-commerce (Smartmobil 2012 prezi) 

• eCircle: How consumers interact with brands via email and social media (Hogyan befolyásolják a brandek a vásárlókat eMail-en és a közösségi médián keresztül? - infografika)

• ELTE Informatikai kar web-fejlesztés I. kurzus (Abonyi-Tóth Andor):Magyar webáruházak használhatósági elemzésének tapasztalatai

• Eurostat: Internet purchases 2011 (Internet vásárlások 2011)

• Falkvinge, Rick (Svéd Kalózpárt)Print screen - media business in a post-copyright climate (Enter!Digital előadás)

• Fehér Márton: Indíts webshopot! (video előadás) 

• Forgács Mariann: Amit feltétlenül tudnod kell a Timeline-ról!
A Timeline - Hogyan védd az adataidat? - A tevékenységnapló és a titokzatos fogaskerék ikon - Timeline publisher, avagy „Mit osztasz?”   

• Dr. Freidler Gábor: Személyes adatok kezelése az új szabályok tükrében ("Célra tarts" III. Építő marketing szeminárium, 2012) 

• Funsherpa: Online travel industry statistics (online utazási szektor statisztikák - infografika)

• Gáti Mirkó - Kolos Krisztina: Az e-business és a vállalati versenyképesség összefüggései 

• Gáti Mirkó - Kolos Krisztina: Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe (Vezetéstudomány 42. kötet 2011. 2. sz. Különszám 2012. február)

• Gemius: E-kereskedelem Lengyelországban - 2011

• Gemius: iPad a piacvezető mobileszköz Kelet-Európában 

• Gemius: Kirobbanó mobil web (infografika)

• Gemius: Közösségi vásárlások a CEE régióban

• Gemius: Mobileszközök használata Kelet-Európában 

• Gerendai Károly (Sziget Kulturális Szervezőiroda): Sziget a YouTube-on(Enter!Digital előadás)

• GfK: A rendszeres internetezők 37 százalékának van okostelefonja

• GfK: Digitális fogyasztó 2012-ben (video)

• GfK: Hungária Digital Connected Consumer (részleges adatok, sajtóközlemény: internetnetezéssel töltött idő - vásárlás előtti információgyűjtés - online fizetési módok)

• GfK: Robbanás előtt az okostelefonok piaca Európában (benne: Digitális fogyasztói piramis Magyarországon) 

• GKIeNET: E-kereskedelmi trendek 2011-ben
Női-férfi erőviszonyok - Bónuszok és kuponok - Online vásárlói klubok - Átalakuló online apróhirdetési piac - Épülnek az online hipermarketek

• GKIeNET –T-MobileEgyre több webkosarat tol a magyar - Jelentés az internetgazdaságról – Gyorsjelentés (2012. május)

• Go-Gulf: Fortune 500 - Social Media statistics (A Fortune 500-as listáján szereplő vállalatok közösségi média statisztikája - infografika)

• Go-Gulf: Global online advertising spending (globális online reklámköltések - infografika)

• Go-Gulf: User activity comparison of social networking sites(felhasználói aktivitások különböző közösségi oldalakon - infografika)

 Gondola: Internet szülők nélkül (6-13 évesek internethasználati szokásai)

• Google Ad Planner: TOP 250 honlap Magyarországon elérés szerint -egyéni látogatók száma szerint - oldalletöltések száma szerint - az egy látogatóra jutó átlagos havi oldalletöltések száma szerint 

• Google: Holiday Consumer Intentions 2012 (ünnepi vásárlási tervek az USA-ban 2012 karácsonyán - infografika)

• GoUP: World of Webaholics (video)
Internet - eÜzlet - közösségi média - emberi kapcsolatok - életünk - csodálatos zene: a minket körülvevő különleges digitális világ és ahogy behálóz bennünket.

• Horn Group: The cloud computing stratosphere - SaaS, PaaS, IaaS(infografika) 

• HubSpot: 10-step checklist for your next website redesign (10 hasznos tanács website redesign-hoz) 

• IAB: Az online reklámköltések értéke és aránya (2010 - 2011)  

• IAB Hungary: IAB Hungary Adex 2011 online és mobilreklám piac 

• Ihász Ingrid (Rabbit): Az online médiatervezés és -értékesítés jövője

• Ihász Ingrid: Így netezünk mi – A Mediascope hazai eredményei

• Ihász Ingrid: Mi a helyzet a blogokkal? (BrandFestival előadás)

• Ihász Ingrid: Online reklámköltés, 2011 

• Infotér: Amit a közösségi vásárlásról tudni kell (videók)
1. rész: Prémiumkategóriás szolgáltatások és termékek 50 százalék feletti kedvezménnyel (közösségi vásárlás)
2. rész: Sok megbízható cég kis piacon is elfér (közösségi vásárlás)

• Ingatlan.com: Ingatlan.com szonda - mire keresnek az emberek?(infografika) 

• Ithaka/UPC: Az 50 év felettiek internethasználati szokásai

Az 50 év feletti netezők újmédia- és internethasználati szokásai
Az ötven év felettiek 20 százaléka internetezik
Az ötven éves internetezők 55 százaléka gyakran használja a közösségi oldalakat
Az internetező ötvenesek 46 százalékát családtag tanította meg használni a hálózatot
Az ötven felettiek 33 százaléka gyakran ír hozzászólást
A közösségi oldalakat használó ötven felüliek 69 százalékának teljesen nyilvános a profilja  

• Juhász Ildikó: E-commerce, Elektronikus kereskedelem, E-business, Elektronikus üzletvitel, E-logisztika (17 slides) 

• Kalocsai Zsolt: Határtalan adózás – ott fizetsz ahol keresel? (SzEK.org IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, 2012. május 3-4.)

• Kaprinay Zoltán (Bónusz Brigád): Okos hirdetések okostévén(Enter!Digital előadás)

• Kálmán Tamás: Régiós retargeting körkép

 Kiss Csilla: A magyar nők között a kézkrém a legnépszerűbb
(A bőrápolási termékek tárházából kézkrémeket használnak a legtöbben a magyar nők közül, míg a legkevesebben a narancsbőr elleni küzdelemre fordítanak figyelmet – derült ki egy friss felmérésből. A kutatást 2011 novemberében az NRC végezte, online kérdőíves felmérés segítségével. Az eredmények a 18–49 éves lakosságra reprezentatívak nem, korcsoport, végzettség és lakóhelytípus jellemzők alapján.) 

 Kis Ervin Egon: Az e-kereskedelem lehetőségei az építőiparban("Célra tarts" III. Építő marketing szeminárium, 2012) 

 Kis Gergely (GKIeNET)Bónuszok és kuponok

 Klausz Melinda: Közösségi média haladóknak (+ social media kitekintés)

 Klenovszki János: Kit? Mit? Hol? Mire? 2012 (Média Hungary, 2012)
okos eszközök penetrációja | Kütyü-index | 6 kütyü-használó szegmens |

 Klepka, Marta (Gemius): Do You CEE? The internet and online advertising market in CEE (+ Alexey Belyaev + Tomas Lauko + ?arcin Woźniak)

 Klepka, Marta (Gemius): Lets make some money online (Bulgaria, Croatia, Serbia, Slovenia, Turkey)

 KSH: Az e-kereskedelemből származó árbevétel aránya a vállalkozások teljes árbevételéből (2003–2011) Eu országok 

 KSH: Távközlés, internet, 2011. IV. negyedév

 Kutatócentrum: Célba ér a reklámlevél? - E-Mail marketing Report 2012 (infografika), valamint az E-mailezők 86 százaléka részt vesz online nyereményjátékban.

• Kutatócentrum: E-Mail User Report 2012 & Free-Mail User Report 2012
Freemail csökken, Gmail növekszik | Ingyenes e-mail használatnál a megszokás a legfontosabb szempont | Évek számával együtt növekszik az e-mail címek száma

• Lab42: QR codes (QR kódok - infografika)

• Lakner Bertold (Neo Interactive)Üres PR vs. klikkéhes infovideók(Enter!Digital előadás)

• Leni: blogoszféra.hu 2011 (infografika)
Infografika a hazai blogoszféráról, leginkább a blog.hu szemszögéből 

• Lukács Zoltán: Email marketing megoldások ("Célra tarts" III. Építő marketing szeminárium, 2012)  

• Magyar Turizmus Zrt. – e-Marketing Iroda: Aktuális online turisztikai trendek, 2011-2012

• Marketing112: 150 döbbenetes marketing infócsemege 

• Mashable: Facebook IPO - The numbers behind the World's most valuable social network (Facebook - a világ legértékesebb közösségi média szolgáltatója számokban - infografika)

• Mashable: Fake Facebook Users Likely to be Popular Bisexual College Women (A hamis Facebook felhasználókról - infografika) 

• Máth András (Ringier, kutatási igazgató): 2012 - Jóslatok helyett (pdf, p.20)
2012-es médiapiaci jóslat: Jósolni, de minek - Hirdetési piacról röviden - Mit tehet a közönség? - Televízió - Nyomtatott sajtó - Rádió - Online média - Közterület - Végezetül

• McKinsey&Company: Internetgazdaság Magyarországon (blog poszt + video)
továbbá: Online and upcoming - The Internet's impact on aspiring countries (Az internet hatása a feltörekvő gazdaságokra - angol nyelvű tanulmány) valamint: lekérdezhető gazdasági és e-kereskedelmi adatok különböző dimenziókban, látványos animációkkal

• MeetOFF Admin: Superweek 2012
keresőoptimalizálás (SEO) és ami ezt segíti
keresőoptimalizálás (SEO) és ami mögötte van
PPC vs. display hirdetések
SEO Könyv: “Ranking is dead”: A SEO teljesítményének mérése 
Webisztán: Milyen volt a SUPERWEEK 2012 konferencia?

• Mészáros Zsolt (Tchibo)A csészéből a képernyőre, azaz egy kávémárka divatot teremt a digitális térben (Enter!Digital előadás)

• MDG Advertising: It’s All About the Images (Képek és az online tartalom - infografika)

• Michael A. Stelzner: 2012 Social Media Marketing Industry Report - How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses(Közösségi média marketing jelentés: A közösségi média használata az üzleti életben) 

• Missfeldt, Martin: Google Ranking Factors (infografika) 

• Molnár Ferenc Webkukkoló: Facebook-marketing tippek - kezdőknek

• Monetate: Intelligent Email Marketing that Drives Conversions ( Az intelligens eMail marketing és a konverziók száma - infografika)

• Morrison & Foerster: The Growing Impact of Social Media (a közösségi média növekvő hatása - infografika)

• Nemeslaki András: A hazai online könyvpiac keresletoldali jellemzői(pdf, p27)

• Netkreatív: QR kód marketing webáruházaknak (ingyenes ebook sorozat) 

• Németh István: Esettanulmány egy [mezőgazdasági - a szerk.] online piactérről ("Célra tarts" III. Építő marketing szeminárium, 2012) 

• NRC: A magyar internetezők szokásai - online tevékenységek - e-kereskedelem (online videózás, vásárlás, csevegés, játék, blogolás, aukciós vásárlás, bankkártyás fizetés, közösségi vásárlás)

• NRC: A netezés leginkább az életkorral és az iskolai végzettséggel függ össze

• NRC: Az internet-penetráció az egyes demográfiai csoportokban, 2011. december

• NRC: Netbank használat
Netbanki szolgáltatást használók 
Netbankok legfőbb előnyei 
Netbankoláshoz használt hálózatok
Netbankok elutasításának okai 

• Office Arrow: The State of Social Media in small business (USA: közösségi média és a kisvállalkozások - infografika) 

• Ormandlaki Balázs: Első lépések a hírlevél kiküldésében ("Célra tarts" III. Építő marketing szeminárium, 2012) 

• Dr. Ormós Zoltán infokommunikációs szakjogász: Milyen jogsértésért mennyit fizetünk ? - Jogi kockázatmátrix az elektronikus kereskedelem és az online marketing területén (SzEK.org IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, 2012. május 3-4.) Az előadás szöveges változata.

• Pécsi Ferenc: A LinkedIn (12 részben)
Előnyök és a LinkedIn üzleti célú felhasználása

• Pécsi Ferenc: Tudásmegosztás 2.0 - vállalati közösségi hálózat megvalósítása a Qontext együttműködési plattform alkalmazásával

• Pintér Róbert: Az okostelefonok terjedése Magyarországon (pdf, Információs Társadalom, 48-63 old.)

• PsychologyDegree: Psychology of Social Networking (A közösségi média pszichológiája - infografika)

• Retail Research: Online share of retail trade 2011 (Az e-kereskedelem részesedése a kiskereskedelmi forgalomból, 2011 - EU államok) 

• R.O.I. Media: The anatomy of a perfect website (a tökéletes weboldal anatómiája - infografika)

• Sas István: Építő kritika, avagy mennyit ér egy lájk? ("Célra tarts" III. Építő marketing szeminárium, 2012)

• Sas István: Reklampszichológia - Szegmentálás (pdf) 

• Seetio: Pinterest (infografika)

• dr. Skriba Judit: A Reklámpiac 2011-ben (Magyar Reklámszövetség)

• Socialbakers: Facebook 2011 yearbook (infografika)
Total Facebook users - Age distribution - TOP 10 Countries - TOP 10 brand pages - TOP 10 public figures - TOP 10 places 

• Social Jumpstart: 60 second in social media (Mi történik 60 másodperc alatt a különböző közösségi média oldalakon? - inforgrafika)

 Socialquickstarter: The Lowdown on Linkedin (LinkedIn statisztikák - infografika)

• Startapp: A snapshot of mobile search trends (pillanatkép a mobilos keresési trendekről - infografika)

• Szabó Zita: A Twitterező, ha magyar - Az 500 legaktívabb hazai Twitterező 2011-ben 

• Széll Győző (Apple Inc.)Az érintőképernyő forradalma (Enter!Digital előadás)

• Szigetvári József: Minősített e-kereskedelem (SzEK.org IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, 2012. május 3-4.)

• Szilárdi János (HBO Central Europe): HBO goes online (Enter!Digital előadás)

• Szurop István: Tartalommarketing (r)evolúció

• Szűcs Attila: Google Adwords hatékony marketing (ppt, 17 slides)

• Tober, Marcus: SEO Ranking Faktoren für Deutschland 2012

• Totka László: Hízik az online piac (Románia)

• Tóth Gergely (Heineken): A fogyasztói és a felhasználói élmény összekötése (Enter!Digital előadás)

• Tóth Mihály: A legismertebb 10 vevőtípus és a személyiség típusok(FM 1x1 Ekereskedő rádió) 

• UniPoll: Útmutató egy hatékonyabb piacszerzéshez, okosabb termékfejlesztéshez és egy pontosabb képhez vásárlói kívánságairól...
Új piacok feltérképezése - Hatékony termékfejlesztés - Termékpozícionálás - vevői elégedettség mérése - Öt tipp kérdőívezéshez - Az UniPoll-ról

• Új Szó: Egyre több pénzt költünk e-boltokban (Szlovákia)

• Vértes János: INTERACTIVE ADVERTISING - a kampány oldali mérések elmúlt húsz éves evoluciójának néhány mérföldköve 

• Visual Rocket: Mobile-friendly sites turn visitors into customers(Mobil-barát weboldalak: látogatóból vásárló)

• VisualTrends: How the mobile revolution is changing retail (Hogyan alakítják át az okoktelefonok a kereskedelmet - infografika)

• WebshopExperts/Árukereső: NAGY WEBÁRUHÁZ FELMÉRÉS 2012  Kapcsolódó felmérés:
WebshopExperts & Árukereső: NAGY WEBÁRUHÁZ FELMÉRÉS 2011

• WordStream: Facebook ads: Do they even work? Comparing the value of the world's biggest online display Advertising Networks (Ki a jobb: Facebook képes hirdetések vagy Google Tartalmi Hálózat? - infografika)

• Wordstream: Where did Google make their money in 2011? (Honnan volt a Google pénze 2011-ben? - infografika) 

-------------------------------------------------------------------
e-kereskedelem: 2013. év | e-kereskedelem: 2012. év |
e-Kereskedelem: 2011. év | e-Kereskedelem: 2010. év |
| e-Kereskedelem: 2009. év | e-Kereskedelem: 2008. év |
--------------------------------------------------------------------

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
szakmai anyagok
 | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom |  Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr495030668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása