PR 2.0: mit tehetsz, és mit nem tehetsz a közösségi médiában
2008. október 17. írta: vecseilaszlo

PR 2.0: mit tehetsz, és mit nem tehetsz a közösségi médiában

A PR 2.0 stratégia lépései



Forrás: marketinginfo - marketing tudásportál

"Biran Solis ügynökségvezető, a közösségi média és a PR szakértője szerint a PR 2.0 lényege nem az, hogy a közösségi média segítségével a nagy ügyfeleket forgalmas blogokra, kiadványokba és TV műsorokba nyomjuk be. Ezzel szemben a közösségi média használatának lényege a véleményvezérekkel való kapcsolatépítés. A szakember a közösségi média PR stratégiába való beépítéséhez kíván néhány tippet adni egyik írásában.

A PR 2.0 stratégia lépései
Ahhoz, hogy a véleményvezérekkel kapcsolatot tudjon építeni egy márka, hitelesnek kell a terméknek/szolgáltatásnak látszania, hiszen a direkt "eladásra" épülő üzenetek nem hatékonyak. Egy nagy tekintéllyel rendelkező felhasználó (fórumozó, blogger, chates) pozitív megnyilvánulása sokszoros hatást fejt ki, lévén más felhasználók százai vagy akár ezrei számára jelenik meg az üzenet hitelesként." ... >>

(a cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!)
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr18717635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása