Nyereséges webáruház 24 óra alatt? - 25 inspiráló e-kereskedelmi esettanulmány
2017. október 12. írta: vecseilaszlo

Nyereséges webáruház 24 óra alatt? - 25 inspiráló e-kereskedelmi esettanulmány

Mások tapasztalataiból tanulhatod a legtöbbet, éppen ezért összegyűjtöttük neked azt a 25 esettanulmányt, amelyek a legtöbb információt adják.

Forrás: AionHill
Szerző: Kerék Dániel

"Megtudhatod, hogyan érdemes kutatnod, közönséget és terméket keresned, hol baltázhatod el a büdzsét és mire érdemes költened.

Nem szaporítjuk a szót, mert lesz bőven olvasnivalód – az első néhány tanulmányból a legérdekesebb következtetéseket részletesen is kivesézzük.

Gamerszemüvegek és a közösségi kampányok ereje
Corey Ferreira a Shopify csapatának tagjaként kifejezetten azért indított webáruházat, hogy esettanulmányt készíthessen belőle.

Mivel a csapat korábbi esettanulmányaihoz dropshipping áruházakat építettek fel, Corey valami mással próbálkozott meg.

Közvetlenül egy kínai gyártótól importált árut – aminek a kiválasztásához egy sor kritériumot határozott meg:

A terméknek kicsinek és könnyűnek kellett lennie, hogy legfeljebb egy cipősdobozban elférjen.
Viszonylag olcsónak is kellett lennie, 1-10 dollár között, így a költségek nagyobb rendelés esetén is alacsonyan tarthatók, és persze nagyobb árréssel is dolgozhat a webáruház.

Előbb a közönséget találd meg, aztán a terméket
Az elektronikai termékeket és ételeket Corey eleve kizárta, mert rizikósak (el/megromolhatnak többek között). Egy olyan terméket akart, amellyel egy szűk és szenvedélyes célközönség megcélozható.

Végül először nem a terméket határozta meg: keresett inkább egy célközönséget, ebben az esetben a gamereket. A választás adta magát, mert Corey maga is gamer, így jól ismeri az igényeiket, problémáikat.

Az egyik jellemző probléma a megerőltetett szem – amit egy bizonyos szemüvegtípus, mely a kék fényt szűri, megoldást kínálhat.

Az ötlet tehát meg is van. Ezt mélyebb kutatási fázis követte. Corey először hasonló termékeket keresett a neten, hogy megállapítsa, mennyit hajlandóak költeni rá a célcsoport tagjai, melyek fogynak a legjobban, milyen visszajelzések érkeznek, milyen stílusokat kedvelnek leginkább, és persze kik a főbb konkurensek.

A Google Trends is értékes adatokkal szolgált: megmutatta, hogy az elmúlt években meredeken emelkedett a „gaming glasses” és „blue light blocking” keresőkifejezésekkel futtatott keresések száma – az igény tehát valószínűleg megvan a piacon.

Üzleti előkészületek
Ezután ki kellett választani a forrást:" ... >>

ecommerce-case-study.jpg

VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.

Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárláse-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |

Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016

E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook

JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr5312923613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.