A közösségi média segíthet az e-mail marketingen?
2012. augusztus 23. írta: vecseilaszlo

A közösségi média segíthet az e-mail marketingen?

vecseilaci_49x61.jpg Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, melyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. Ez azonban nem feltétlenül van így, a kulcs pedig az integráció lehet. 

.

Forrás: Social Times - a közösségi média marketing oldala

"„Egyelőre sem a Facebook, sem más közösségi média nem képes átvenni az e-mail szerepét. Azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ma Magyarországon az internetezők 93 százalékának van e-mail címe” – adott hangot véleményének Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Protopmail e-mail marketing szoftvert fejlesztő Zseron Kft. egyik tulajdonosa.

Tény, hogy az e-mail marketing az elmúlt években rohamos változásokon ment át és a fejlődés töretlenül folytatódik. Egyre alaposabb felkészültség kell a sikerhez, azonban a technikai lehetőségek is sokkal bővebbek.

Óriási lehetőségek az integrációban
„A közösségi marketing és az e-mail marketing integrációjában óriási lehetőségek rejlenek. Valójában a kérdés nem az, hogy" ... >>


E-MAIL MARKETING KONFERENCIA 2013
E-mail marketing a Facebook forradalom után

Időpont: 2012. szeptember 13.
Helyszín: Budapest, Danubius Hotel Gellért | 1111 Budapest, Szent Gellért tér 1.

HASZNÁLD A KÓDOT ÉS SPÓROLJ 10.000Ft-OT! KÓD: VECSEIL-2012
(a Részvételi díjnál válaszd a 'Partnereinken keresztüli jelentkezés esetén: 25.000 Ft + áfa' opciót)

E-MAIL_MARKETING_KONFERENCIA_2013_DN.jpgINGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr194725995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.