Konverzió optimalizálás az e-kereskedelemben
2012. április 04. írta: vecseilaszlo

Konverzió optimalizálás az e-kereskedelemben

Az e-kereskedelem az egyik olyan terület, ahol a konverzióoptimalizálás hatékonyan mérhető és az eredménye közvetlen hatással van a bevételekre. Az alábbiakban felsorolásra kerülnek az általánosságban leghatékonyabbnak ítélt konverziónövelési tippek.

Forrás: Konverzióoptimalizálás útmutató ingyenes [print] kiadvány
Szerző: Dunder Krisztián és Flekács Zoltán

"Fontos azonban hangsúlyozni, hogy az implementáció módja legalább olyan fontos, mint maga a funkció:

• Tegye egyértelművé az oldal konverziós céljainak elérését szolgáló tartalmi és design elemeket: „hozzáadás a kosárhoz" gomb, fizetés, stb.

• Mindig a konverziós célt szem előtt tartva, aköré tervezze meg és építse fel az adott oldalt.

• Javítson a használhatóságon (usability), hogy minél kevesebb akadály álljon a látogatók és a konverziós cél közé, ezáltal csökkentve az oldalelhagyás arányát (befejezetlen tranzakció).

• Alakítson ki az oldal információs architektúráját tükröző, és az oldal céljainak megfelelő navigációt, ezáltal elérhető, hogy a felhasználóknak a lehető legkevesebbet kelljen gondolkodnia a továbbhaladáshoz — a logikusan felépített, átlátható navigáció, ami mindig szem előtt van, és segítségül szolgál a továbbhaladáshoz, nagyban hozzájárul a konverziós arány javításához.

• Tüntesse fel a tranzakció biztonságosságát mutató tanúsítványokat, vagy egyéb díjat, elismerést, amely az oldal kvalitásait hivatott kiemelni." ... >> 

 

 

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök   |  Szakirodalom  |   Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr614362097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása