Forrás: Konverzióoptimalizálás útmutató ingyenes [print] kiadvány
Szerző: Dunder Krisztián és Flekács Zoltán
"Fontos azonban hangsúlyozni, hogy az implementáció módja legalább olyan fontos, mint maga a funkció:
• Tegye egyértelművé az oldal konverziós céljainak elérését szolgáló tartalmi és design elemeket: „hozzáadás a kosárhoz" gomb, fizetés, stb.
• Mindig a konverziós célt szem előtt tartva, aköré tervezze meg és építse fel az adott oldalt.
• Javítson a használhatóságon (usability), hogy minél kevesebb akadály álljon a látogatók és a konverziós cél közé, ezáltal csökkentve az oldalelhagyás arányát (befejezetlen tranzakció).
• Alakítson ki az oldal információs architektúráját tükröző, és az oldal céljainak megfelelő navigációt, ezáltal elérhető, hogy a felhasználóknak a lehető legkevesebbet kelljen gondolkodnia a továbbhaladáshoz — a logikusan felépített, átlátható navigáció, ami mindig szem előtt van, és segítségül szolgál a továbbhaladáshoz, nagyban hozzájárul a konverziós arány javításához.
• Tüntesse fel a tranzakció biztonságosságát mutató tanúsítványokat, vagy egyéb díjat, elismerést, amely az oldal kvalitásait hivatott kiemelni." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!