Kuponozás - Bónusz Brigád: Internetes vásárlókat nevelnek
2012. március 03. írta: vecseilaszlo

Kuponozás - Bónusz Brigád: Internetes vásárlókat nevelnek

Első fecskeként indult 2010-ben Magyarországon a Bónusz Brigád, amely a Groupon modell sikeres megvalósítása révén azóta is piacvezető. Kaprinay Zoltán alapítóval beszélgettünk.


Forrás: @M interaktív magazin (IV. évfolyam, 1. szám, 2012. január – február)
Szerző: Fokasz Oresztesz

"Az online bónuszos/kuponos piac magyarországi megteremtésével az ismeretlenbe ugrottatok. Hogyan sikerült elindulni?
Heller Gábor barátommal és üzlettársammal régóta ötleteltünk egy közös internetes startup beindításán. Gábor nyomására egy már majdnem kész koncepciót tettünk félre, hogy a Groupon sikerén felbuzdulva megcsináljuk az első közösségi vásárlással foglalkozó oldalt Magyarországon. 2010. szeptember 1-jén a nulláról indítottuk el a Bónusz Brigádot, amelyben sok ismerősünk: bloggerek, újságírók, online tanácsadók béta tesztelőként segítettek ötleteikkel, javaslataikkal. Három hónappal az indulás után jutottunk el oda Gáborral, hogy otthagyjuk munkahelyeinket és 100%-ig csak a Brigáddal foglalkozzunk.

Ti hogyan toboroztok partnereket, illetve tagokat?
A partnereket két módon: egyrészt ők jelentkeznek, ez napi 100 körüli ajánlkozót jelent; másrészt megkeressük azokat a helyeket, amelyeket  mi magunk is szeretünk, és bemutatjuk nekik a modellt. Ha megértik a modellt, szinte gondokodás nélkül csatlakoznak. A tagokat, felhasználóinkat azzal tudjuk az oldalra csábítani - és ott tartani -, ha tényleg jó ajánlatokkal rukkolunk elő. Olyanokkal, amelyeket sajnálnának kihagyni. 

Kezdettől fogva a minőségre utazunk, így a jövőben is partnereink között szeretnénk tudni a legnagyobb és legkedveltebb márkákat. Minden partnerünkre büszkék vagyunk, de külön jó érzés, hogy olyan márkák is szerepeltek az oldalunkon, mint a Déryné Bisztró, a T.G.I. Fridays, az Oxygen Wellness, a Häagen Dazs, a Rézangyal, vagy a NOBU.

Nálatok milyen ajánlatok a legnépszerűbbek?
A közösségi vásárlás időszakos trendjei, periodicitása nagyjából megegyezik az e-kereskedelem általános tapasztalataival, azonban láthatóan kiegyensúlyozottabb számokat tud mutatni. Nyáron például az általános vásárlási láz visszaesése mellett is szépen fogytak az" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr874163765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása