Forrás: @M interaktív magazin (IV. évfolyam, 1. szám, 2012. január – február)
Szerző: Fokasz Oresztesz
" Mikor indult a kiskereskedelmi kuponozás Magyarországon?
A KuponOK divízió 2009-ben alakult meg, de természetesen már korábban is jelen volt az országban ez a fajta kuponos modell. Maga a kuponozás 7-8 éve jelent meg hazánkban, a különböző magazinokban terjesztett kuponok tekinthetők a magyarországi úttörőknek. A kedvezményeiket ilyen módon kínáló cégek kezdetben egy konkrét plázát vagy áruházat választottak ki az akció lebonyolításának helyszínéül. Először meg kellett tanítani a vásárlókat, magára a kuponozásra, hogy figyeljenek oda arra, hol és mikor lehet felhasználni a kedvezményeket.
Mennyire fejlett a magyar piac európai összehasonlításban?
Nehéz ezt számszerűsíteni, vagy pontosan meghatározni, de annyi mindenképpen elmondható, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.