Mit gondolnak a fiatalok az online reklámról? Mitől lesz számukra hiteles egy online reklám?
2012. január 18. írta: vecseilaszlo

Mit gondolnak a fiatalok az online reklámról? Mitől lesz számukra hiteles egy online reklám?

Napjainkban a cégek sikeres marketingpolitikájának egyik meghatározó alapeleme a célpiac minél pontosabb ismerete. A minél hatékonyabb marketingkommunikáció érdekében minél pontosabban kell ismerni a célcsoport életviteli jellemzőit, és azt, hogy körükben melyik kommunikációs csatornák használta a leginkább elterjedt. Még az előbbi a nekik szóló reklámüzenetek stílusának meghatározásában fontos, addig az utóbbi a számukra leginkább hatékony marketingkommunikációs csatornát határozza meg.

Forrás: MAMASZ
Szerző: Nagy Zsolt

"A vállalatok számára komoly kihívást jelenthet az, hogy milyen hangon szólítsák meg célközönségüket. A megszólítás hangneme, stílusa nagyban befolyásolja azt, hogy a célcsoport mennyire találja majd hitelesnek a nekik szánt reklám üzenetét, és mennyire tud mindazzal azonosulni. Hiába választ egy cég megfelelő hangnemet üzenetének továbbításához, ha azt nem a legalkalmasabb kommunikációs csatornán keresztül szeretné eljuttatni a célközönségéhez.

Az alábbi cikk a 15-26 éves fiatalok online reklámokkal kapcsolatos gondolatait veszi nagyító alá és a következő legfontosabb kérdések vizsgálatára terjed ki:

  • Milyen oldalakra látogatnak el és mennyit interneteznek a megkérdezettek?
  • Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
  • Mitől válik számukra hitelessé egy online reklám?

 A kutatás 100 fős online kérdőíves kutatás adataira támaszkodik, a kutatás 2011 szeptemberében készült online véletlenszerű mintavétellel. A megkérdezés" ... >> 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr583569461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása