Keresőmarketing
2011. október 24. írta: vecseilaszlo

Keresőmarketing

Összességében elmondható, hogy mind a keresőoptimalizáció, mind a PPC kampányok futtatása olyan eszközök, melyek átgondolt, kellőképpen megtervezett alkalmazása, jól szegmentált és célzott, pozitív attitűddel rendelkező felhasználók weboldalunkra irányítását eredményezheti.

Forrás: Marketinginfo - marketing tudásportál (a Marketinginfó cikkét csak regisztrált felhasználók olvashatják
Szerző: Bánhegyi Csanád, a Carnation SEM expert munkatársa, www.carnation.hu 

"Nem szabad ugyanakkor elfelejteni, hogy mindkét eszköz számos különböző típusú feladatból áll össze komplex egésszé, ennek tükrében csak azok a keresőmarketing projektek vezethetnek tartós sikerre, melyeknél minden egyes részfeladatra kellő hangsúlyt fektetünk a projekt egésze során.

1.1 PPC - Pay per Click kampány
A weboldal látogatottságának folyamatos fenntartásához az egyik leghatékonyabb eszköz egy Pay Per Click (PPC - Pay per click) kampány lehet, amely a webes keresőkben (pl.: Google) való fizetett, (többnyire) szöveges hirdetések futtatását takarja.

A PPC kampány tekinthető az egyik legköltséghatékonyabb olyan online eszköznek, amellyel folyamatos webes megjelenés érhető el. Tapasztalataink alapján PPC aktivitással mind vállalati, mind lakossági ügyfelek elérhetőek. Statisztikai adatok szerint minden harmadik felhasználó kattint fizetett hirdetésre a keresők találati listájában. 

A hirdetések megjelenése kulcsszó alapon történik. Ezért az adott hirdetésünk témájához illeszkedő kulcsszavakat rendelünk a kampányhoz. Hirdetésünk akkor jelenik meg, amikor a felhasználók ezekre a kulcsszavakra keresnek. Így olyan környezetet feltételezhetünk, ahol hirdetésünkre - a tartalmi relevancia miatt - nagyobb a kattintási hajlandóság. 

A PPC kampányok sikere elsősorban a jól megválasztott kulcsszavakon, és a megjelenő szöveges hirdetés minőségén/ötletességén, valamint a folyamatos kampánymenedzsmenten múlik.

Fontos még elöljáróban a licitrendszerről is szót ejtenünk. A PPC hirdetéseket kezelő program az adott hirdető reklámjának minőségéből (átkattintási arány - CTR%) és a konkurens hirdetések minőségéből együttesen állapítja meg, hogy kinek mennyit kell fizetnie. A rendszer sosem csak az adott hirdetőt vizsgálja, hanem" ... >>  

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr523325290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.