Mégsem javítja a megnyitási arányt a perszonalizált tárgyú e-mail?
2011. október 20. írta: vecseilaszlo

Mégsem javítja a megnyitási arányt a perszonalizált tárgyú e-mail?

Egy friss felmérés szerint azok a hírlevelek amit perszonalizált tárggyal küldünk ki, nem jelentenek magasabb megnyitási arányt.

 

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann

"Raj Khera, a MailerMailer vezérigazgatója egyenesen azt tanácsolja, hogy felejtsük el a személyesnek tűnő tárgy mezőket és szorítkozzunk csak az e-mail szövegében elhelyezett perszonalizációra. Miért?
Elsősorban azért, mert ezt az eszközt előszeretettel használják már a kéretlen levelek küldői is, így megtévesztve a gyanútlan olvasót.

A MailerMailers jelentés emellett azt is megállapította, hogy a perszonalizált tárggyal küldött e-mail" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr843316444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.