Üzleti célok és a keresőmarketing lehetőségei
2011. október 12. írta: vecseilaszlo

Üzleti célok és a keresőmarketing lehetőségei

Ha az összes szükséges tudás és lehetőség birtokában vagyunk, hogy jó helyezéseken jelenjünk meg szinte bárhol a Google-ben, még mindig hátravan egy fontos kérdés eldöntése: a számtalan lehetőség közül melyik kulcsszavakra, milyen üzenetekkel érné meg leginkább megjelenni a keresőkben, és ezek közül melyek egyeztethetőek össze üzleti elképzeléseinkkel.

Forrás: Oldalgazda

"A Google és a konkurencia
Szintén a keresések során használt kifejezések sokszínűsége miatt a különböző témák és különböző kulcsszavak segítségével számtalan célközönség számára tehetjük láthatóvá ajánlatunkat: egyesek kevésbé lesznek érdeklődőek, kisebb vásárlóerővel fognak rendelkezni, míg mások jóval nagyobb arányban válnak ügyfeleinkké.

Azonban nemcsak a lehetséges kulcsszavak igen változatosak, hanem a velük kapcsolatos konkurencia mértéke is. Egyes kifejezéseket sok látogató keres úgy, hogy csak kevés webmester igyekszik jó helyezéseket elérni rá, más kifejezésekre viszont már rengetegen pozicionálják oldalukat, ezért ott relatív többe kerül jól látható találatként megjelenni.

Célkitűzések és lehetőségek
Míg egy kisebb vállalkozás minden célközönséget, minden egyes újabb ügyfélszerzési lehetőséget megragadhat, úgy egy nagyobb, vagy akár közepes méretű cég számára a meghatározott célközönségen kívül eső potenciális ügyfelek jelentkezése gyakran inkább felesleges időt és munkát jelent.

Vannak például olyan cégek, akik" ... >>

 
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr423295762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.