Már nem jön vissza a válság előtti világ - Csermely Ákos, a Média Hungária konferenciairoda vezetője
2011. október 10. írta: vecseilaszlo

Már nem jön vissza a válság előtti világ - Csermely Ákos, a Média Hungária konferenciairoda vezetője

A gazdaság, és így az internetes és médiapiac szereplői is megtanulták, hogy lehet jóval hatékonyabban működni, mint korábban. Csermely Ákossal beszélgettünk a közelgő Internet Hungary konferencia apropóján a hazai és nemzetközi kilátásokról.

Forrás: mediainfo.hu - médiások médiája

"- A tavaszi Media Hungary-n szinte minden előadásban elhangzott az internet, a Facebook vagy a közösségi média kifejezés. Nem túlzás ez? 

A közösségi média valóban kicsit túl van dimenzionálva bizonyos területeken, más területeken viszont tényleg nagyon hasznos. A közösségi oldalak körüli jelenlegi hype kicsit azt sugallja, mintha ezek kiváltanának bizonyos dolgokat, én viszont azt gondolom, hogy a platformok inkább kiegészítik egymást. Ez is egy eszköz, ilyen is van. Mint ahogy van ceruza, töltőtoll, golyóstoll, filc meg nagy korongecset is. Mindent másra használunk. Nagyon fontos egyébként a közösségi média, csak a helyén kell kezelni. A most következő konferencián egyébként ennek a témakörnek három szeletével foglalkozunk külön, a vállalati és személyes kommunikációval, a médiatartalommal és a hirdetésekkel.

- Fog nagyot durranni a közösségi média lufija? 

A kipukkadás azt jelentené, hogy kedden még mindenki használja, szerdán pedig már senki. Én azt gondolom, hogy ilyen nem lesz, de azért kiszökik majd némi levegő abból a lufiból. El már nem fog tűnni. A közösségi médiának - és konkrétan a legdominánsabbnak számító Facebooknak - vannak egyébként erősen önfelemésztő hatásai is, például az, hogy ingyenesen is enged magára olyan tartalmakat, amelyek az érdeklődést elirányítják a site-ról. Ezt az utóbbi időben már különféle intézkedésekkel elkezdték szabályozni, ami a kipukkadás megelőzésére való törekvésként fogható fel.

- Hogyan hat egymásra az online és az offline világ? 

A válság és a gazdaság általános állapota miatt egyre kevesebb energia és pénz jut a hagyományos hirdetésekre, egyre inkább az válik fontossá, hogy a hirdetés azonnali megtérülést hozzon. Ebben komoly segítséget tud nyújtani az internet, de emiatt persze még nem fog megszűnni a tévészpot vagy a sajtóhirdetés. Az eszközök tehát ki is egészítik egymást, de kicsit azért harapdálnak is le egymás piaci szeletéből.

- Lesznek olyan előadók, akikre különösen büszke vagy? 

Hozzánk több mint 1300 érdeklődő jön most már rendszeresen. A közönség elég széles spektrumú, van bőven telekommunikációs vagy ICT szakember, vannak médiások, reklámosok, gazdasági és kormányzati szereplők, kommunikációs emberek. Az előadásokkal, fórumokkal a teljes hazai online szakmai körhöz szólunk. Közben egy személyes álmot is dédelgetek: két évvel ezelőtt elkezdtünk egy" ... >>

 
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr133291088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása