A társaság a tavalyi ünnepi forgalmat az erős karácsonyi akcióknak köszönhetően már december 19-én túlteljesítette, így a vállalat előreláthatólag kétszámjegyű árbevétel-növekedéssel zárja az utolsó negyedévet.
Forrás: TőzsdeFórum
"A korábbi években megszokott, vonzó, karácsonyi akcióknak és a bevezetett új termékeknek köszönhetően idén decemberben a Bookline.hu havi látogatóinak száma túllépte az 1,2 millió főt, a regisztrált felhasználók száma megközelíti a 600.000 főt.
A társaság termékportfóliója újabb webshopokkal gazdagodott, a Bookline.hu oldalait választotta az Adidas és a Disney is, az egyéb üzletágak termékei között pedig már világhírű Gerbeaud cukrászda is képviselteti magát. A Bookline idén minden kereskedelmi versenytársát megelőzve már október második felében megkezdte az ünnepi készülődést, a karácsonyi időszakot saját aloldal támogatta, ami több fázison keresztül alakult át adventi kvízjátékból karácsonyi ajándékokat összegyűjtő, kereskedelmi célú oldallá. A 70 napon keresztül tartó kvízjáték sikerét jelzi, hogy kérdéseire több mint 240.000 válasz érkezett, a napi nyereménnyel összekötött játék zárósorsolásán 100 különleges, ünnepi Gerbeaud torta, valamint egy világkörüli utazás talál gazdára. Az idén első alkalommal a Bookline.hu" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr262533567
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.