Az online hirdetések egyik legnagyobb előnye a pontos célozhatóság, ami többek között a hatékony célcsoportelérés ígéretét is magában foglalja.
Forrás: CEMP Sales House
Szerző: Rabbit
"Kérdés azonban, hogy a megvalósult kampány ténylegesen milyen arányban fedte le a célcsoportunkat, s ők mennyi alkalommal találkoztak a hirdetésekkel. Erre a hirdetői igényre válaszul a CEMP Sales House kiemelt kampányai esetében nem csupán a kampány közvetlen hatásairól, hanem az általuk elért közönség szociodemográfiai profiljáról is szolgáltatunk adatokat a Gemius ProfileEffect (gPE) kutatása segítségével.
A gemiusProfileEffect a piaci szereplők által elismert és elfogadott gemius/Ipsos Audience (gIA) közönségmérő kutatáson alapszik, s segítségével lehetőség nyílik a kampány által elért 15 évnél idősebb közönség pontos valós felhasználószámának meghatározására, illetve e közönség szociodemográfiai profiljának (nem, kor, lakóhely, iskolai végzettség, Esomar státusz stb.) vizsgálatára.
A gemiusProfileEffect segítségével"... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.