Tudjuk, kik látták a hirdetését! - A Vodafone Vitamax kampány által elért közönség
2010. október 18. írta: vecseilaszlo

Tudjuk, kik látták a hirdetését! - A Vodafone Vitamax kampány által elért közönség

Az online hirdetések egyik legnagyobb előnye a pontos célozhatóság, ami többek között a hatékony célcsoportelérés ígéretét is magában foglalja.

Forrás: CEMP Sales House
Szerző: Rabbit


"Kérdés azonban, hogy a megvalósult kampány ténylegesen milyen arányban fedte le a célcsoportunkat, s ők mennyi alkalommal találkoztak a hirdetésekkel. Erre a hirdetői igényre válaszul a CEMP Sales House kiemelt kampányai esetében nem csupán a kampány közvetlen hatásairól, hanem az általuk elért közönség szociodemográfiai profiljáról is szolgáltatunk adatokat a Gemius ProfileEffect (gPE) kutatása segítségével.

A gemiusProfileEffect a piaci szereplők által elismert és elfogadott gemius/Ipsos Audience (gIA) közönségmérő kutatáson alapszik, s segítségével lehetőség nyílik a kampány által elért 15 évnél idősebb közönség pontos valós felhasználószámának meghatározására, illetve e közönség szociodemográfiai profiljának (nem, kor, lakóhely, iskolai végzettség, Esomar státusz stb.) vizsgálatára.

A gemiusProfileEffect segítségével"... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr162366015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása