Termékajánló rendszer - ingyenes próbaüzem SzEK.org-tagoknak
2010. október 04. írta: vecseilaszlo

Termékajánló rendszer - ingyenes próbaüzem SzEK.org-tagoknak

A SzEK.org tagjai ingyenesen kapcsolhatják webáruházukhoz kipróbálásra a Scarab Research által kifejezetten KKV-k számára fejlesztett Scarab Cloud  termékajánló rendszert. Az online vásárlói tér élményét egyre inkább meghatározó termékajánló rendszerek világpiacára most betörő SzEK.org tag, a Scarab Research megoldásának használatával akár 15% bevételnövekedés is elérhető a cég adatai szerint.

Forrás: SZEK.org

"A Bookline.hu könyváruházában 2009-ben bemutatkozott nagyvállalati termékajánló rendszer sikerrel vetette meg a lábát a világ legnagyobb piacain is - Japánban a nagyvállalati IT szektor egyik veteránjával, a 3NF-el jött létre disztribúciós megállapodás, nemrég pedig az amerikai e-kereskedelmi piac 38. legnagyobb online áruházként számon tartott New York-i FreshDirect jelentette be, hogy a Scarab technológiájára bízta több millió felhasználójának személyre szabott kiszolgálását. Az értékesítési eredményeken túl a Scarab Research termékpalettája is gazdagodott egy forradalmi, a kisebb és közepes méretű online kereskedők lehetőségeihez és igényeihez szabott termékajánló szolgáltatással, a Scarab Cloud-al.

Bár az éles üzemben lévő Scarab rendszerek meglehetősen fiatalnak számítanak még, eredményeik alapján technológiánk hatásfoka megüti az egyezményesen optimálisnak tartott 5-15%-os bevételnövekedés felső tartományát. Ez a tény azért is külön figyelmet érdemel, mert" ... >>



További információ a rendszerről:
Új termékajánló szolgáltatást indít a Bookline

2009 július 1-től a Bookline, Magyaroszág legnagyobb online áruháza új termékajánló szolgáltatást indít vásárlói számára.
A csúcstechnológiás megoldásokat alkalmazó szolgáltatás révén a vásárlók könnyebben találhatják meg a számukra érdekes árucikkeket, mely élménnyé változtatja az áruház bővülő kínálatában való böngészést. A fejlesztésben a Bookline technológiai partnere a Scarab Research.

Forrás: Bookline

"A termékajánlások elsődleges célja, hogy az áruház termékkínálatát böngésző vásárlót elvezessék azokhoz a termékekhez, árucikkekhez, amelyek leginkább megfelelnek a pillanatnyi érdeklődésének. Egy releváns termékajánlás alapvetően meghatározza, hogy az adott vásárló mennyire gyorsan és könnyen találja meg azokat a termékeket, amelyek igazán érdeklik, illetve amikre valóban szüksége van. A jelenleg elérhető termékajánlások konkrét formája a termékoldalakon megjelenő "Mit vettek még, akik ezt vették?" szekció tartalma.

Az új szolgáltatásra a Bookline úgy tekint, mint egyfajta virtuális bolti eladóra, aki már a boltba betérő vásárlók viselkedéséből is megpróbálja kitalálni, hogy mit is szeretnének vásárolni és máris ajánl valamit számukra.

A modern termékajánló rendszerek működése az online áruház oldalain rögzített látogatási adatok elemzésén alapszik, mely során" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr822341533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása