Dinamikus kulcsszóbeillesztés 3. - a kis- és nagybetűk kezelése
2010. február 02. írta: vecseilaszlo

Dinamikus kulcsszóbeillesztés 3. - a kis- és nagybetűk kezelése

A dinamikus kulcsszóbeillesztésről szóló sorozatunk első részében magát az eszközt mutattuk be, a második bejegyzésben pedig a leggyakoribb hibákra tértünk ki. Most nézzük meg, milyen szabályok vonatkoznak a kis- és nagybetűk kezelésére.

Forrás: Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"Mint ahogy a kulcsszólistában nincs jelentősége annak, hogy egy kulcsszó kis- vagy nagybetűvel van szedve, az sem befolyásolja a hirdetések megjelenését, hogy a felhasználó kisbetűvel írja be a keresőmezőbe a kifejezést, vagy naggyal.

Azt viszont, hogy a hirdetésszövegben dinamikusan elhelyezett kulcsszó (vagy kifejezés) kis- vagy nagy kezdőbetűvel jelenjen meg, a kulcsszóbeillesztési címkével lehet befolyásolni.

Vegyük az alábbi példát:" ... >>

Az első két rész, itt a blogon:
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 1.
Dinamikus kulcsszóbeillesztés az AdWordsben 2.
 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr991717322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása