A válság felértékelheti a mérhetőséget a magyar online marketingpiacon
2009. december 16. írta: vecseilaszlo

A válság felértékelheti a mérhetőséget a magyar online marketingpiacon

Sok szó esik mostanában arról, hogy milyen hatással lesz a gazdasági válság az online bizniszre. Persze nem csak nyugaton, hanem idehaza is fontos ez a téma mindenkinek, aki online hirdet, értékesít vagy online hirdetésekből él.
Novák Péterrel, a Kirowski digitális marketingügynökség ügyvezetőjével jártuk körül a témát...


Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó


"A gazdaság lassulása minden bizonnyal érinteni fogja a cégek marketingbüdzséit is. Ugyanakkor a Kirowskinál ma úgy látják a hirdetők jelzései alapján, hogy ez legkevésbé a digitális költéseket érinti majd. Novák Péter szerint ebben a gazdasági környezetben a hirdetők szemében fel fognak értékelődni a mérhető, értékesítés-közeli megoldások.

A hirdetők szemében a mérhetőség mellett a személyre szabhatóság (emailmarketing, regisztrációs adatbázisokra alapuló kampányok), illetve az online vásárlást előkészítő megoldások (keresőmarketing, tranzakció alapú árazási modellek, azonnali értékesítési célok) értékelődhetnek fel a következő időszakban, vélekedik a Kirowski vezetője.

A legnagyobb online hirdetők közül első körben" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr801601086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása