A CRM és a CRM szoftverek szerepe a vállalatok életében
2009. augusztus 18. írta: vecseilaszlo

A CRM és a CRM szoftverek szerepe a vállalatok életében

A vevőkezelésben az a legnagyobb kihívás, hogy megtaláljuk az arany középutat az unalmas tömeges kommunikáció és a vevők valós ápolása között. A kis és középvállalatok ma már hazánkban is kezdik felismerni, hogy ez bizony professzionális CRM nélkül nem megy.

Forrás:
Damjanovich.hu
Szerző: Kovács Krisztina


"Tömegkommunikáció vagy vevőkezelés.
Vannak vevők, akik felidegesítik magukat azon, amikor meglátják a rengeteg színes e-maileket, amivel elárasztjuk őket. Minden erőfeszítésünk ellenére ezek a levelek gyakran landolnak a lomtárban. Más vevők viszont örülnek annak, ha megkeressük őket legújabb ajánlatunkkal, és ki tudják használni azokat az előnyöket, melyet az ajánlatunk nyújt nekik.

Mi a különbség a 2 vevői csoport között? A második csoportról adataink(mégpedig kereshető adataink) vannak! És itt nem a vevő nevére, e-mail címére, telephelyére gondolok, hanem az igényeire, preferenciáira, megoldásra váró problémáira.

Vegyük a következő példát! Egy autószalont üzemeltetünk. Mostantól ajánlunk a vevőinknek forgalmi és zöldkártya megújítási szolgáltatást is. Az első esetben minden egyes vevőnknek" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr821307586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása