B2B online marketing - email marketing
2009. január 05. írta: vecseilaszlo

B2B online marketing - email marketing

Az időzítés • Miért? • TXT vagy HTML levél? • Mennyi infó? Bevezető?


Forrás: B2B online marketing blog - b2b, online marketing, hírlevél, eDM, SEO, SEM
Szerző:
Cseh Balázs

"Az időzítés
Mind hírlevelek, mind eDM-ek esetén fontos, hogy B2B esetben hétköznapra célszerű időzíteni a kiküldést, és ebből is a reggeli, kora délelőtti időpont a megfelelő. B2C esetében hétköznap délután/este, és hétvége a megfelelő.

Miért?
Gondoljuk végig a saját napunkat. Beérünk munkába (aki otthonról dolgozik: felébred, reggeli, leül a gép elé, de innentől kb. ugyanaz) és elkezdjük átnézni a levelezésünket. Lecsúszik még egy kávé, átgondoljuk a napot, felkészülünk a napi hajtásra.

Ha ilyen "nyitott" helyzetben érkezik a levél az a legjobb. Egy fokkal rosszabb, ha már ott van, azaz pl. 5-6 körül reggel már megérkezett, mert akkor már ott van másik 5 email mellette, és csökkenti a mi hírlevelünk/eDM-ünk hatékonyságát.

Hétköznapon belül"... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr23854131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.