A vállalati streaming lehetőségei, avagy mire érdemes használni a Rich mediát? ● A Rich media kihívásai ● Tippek a streaming használatához, avagy hogyan reklámozzunk hatékonyan?
Forrás:hvg.hu
"A Rich media (vagy streaming media) az internetes hatékonyságnövelés azon részterülete, amivel kapcsolatban talán a legtöbb kérdőjel van a hazai cégek fejében.
Rich média minden olyan online reklám, amely magában foglal interaktív streaming videót és/vagy hanganyagot. Hétköznapibb megfogalmazásban azt mondhatnánk, hogy minden online reklám, mely tartalmaz mozgókép, audio- és videotechnológiákat. A Rich media lehet letölthető, ebben az esetben a felhasználók a gépükre töltik az anyagot, és onnan nézik meg, illetve lehet élő, amikor az interneten keresztül történik a sugárzás. Bár első pillantásra azt hihetnénk, hogy ez az online marketing terület leginkább arra jó, hogy a felhasználók vicces videókat küldözgessenek egymásnak, de a megfelelő használat mellett praktikus eszközként funkcionál." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.