Golden Dove Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia és Verseny
2008. október 07. írta: vecseilaszlo

Golden Dove Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia és Verseny

Kire hallgat a vásárló? ● Kiknek szól a IV. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia?


Forrás: Golden Dove


"A fogyasztó soha nem látta, soha nem találkozott vele, mégis kikéri a véleményét a vásárlás előtt, ki az?

A többi vásárló. Bizonyára Önnel is fordult már elő, hogy mielőtt döntött volna, megnézte az interneten, mit mond a többi vásárló az adott termékről, szolgáltatásról. Nincs egyedül, egyre általánosabb tendenciaként látja a fogyasztókat közvetlenül elérő direktkommunikációs szakma, hogy a fogyasztói véleményalkotáskor számolni kell új elemekkel.

Ezért döntöttünk amellett, hogy a 4. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencián idén a B2B és B2C területek aktuális kérdései mellett, nemzetközi előadóink segítségével külön figyelmet szentelünk a C2C és C2B területeknek.

Előadásainkkal arra a kérdésre keressük a választ, hogyan tudjuk direktkommunikációs technikák segítségével befolyásolni a fogyasztókat. Azokat az öntudatos és közösségbe szerveződő vásárlókat, akik napjainkban már nem csupán a marketing információkra alapozzák döntéseiket. Legalább ilyen fontos számukra a többi fogyasztó véleménye." ... >>

 

 


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr67679994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása