A PPOS összefoglalója az új direkt marketing szabályokról
2008. szeptember 19. írta: vecseilaszlo

A PPOS összefoglalója az új direkt marketing szabályokról

A PPOS összefoglalója az új direkt marketing szabályokról


Forrás: damjanovich.hu
Szerző: Dr. Kulcsár Zoltán


"Részlet a "A PPOS összefoglalója az új direkt marketing szabályokról" című ingyenes ekönyvből.

"...Általános közvetlen üzletszerzési szabályok: Megmarad főszabályként az opt-in jelleg, de – első olvasat szerint – csak természetes személy címzettre kell alkalmazni: „Ha külön törvény eltérően nem rendelkezik, reklám természetes személynek mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékő más egyéni kommunikációs eszköz útján (a következő bekezdésben meghatározott kivétellel - KZ) kizárólag akkor közölhetı, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult."

A reklám címzettje: „aki felé a reklám irányul, illetve akihez a reklám eljut.” Mivel végső soron mindig természetes személyhez jut el a reklám, emiatt álláspontunk szerint mégsem csak természetes személyekre alkalmazandó, magyarán ha” ... >>


A Privacy Policy Online Services összefoglalója az új direkt marketing szabályokról című e-könyv letöltése.

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr100670981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása