Tudnak-e segíteni a bolti eladók?
2008. szeptember 12. írta: vecseilaszlo

Tudnak-e segíteni a bolti eladók?

Kanada egyik legnagyobb irodaszer-bolthálózatában olyan videokonferencia kioszkokat állítottak fel, melyek segítségével valódi szakértőkkel léphetünk kapcsolatba a megfelelő termékek kiválasztása érdekében.

Forrás: Agent.portal
Szerző: Laufer



"Az áruházak jelentős része több ezer terméket forgalmaz. Az árucikkekben használt technológia pedig napról-napra fejlődik. Nem csoda, hogy a bolti eladók legnagyobb része nincsen tisztában két termék közti különbségre a több tízezer forintos árdifferencia ellenére. Az üzletben dolgozók nem hibáztathatók, hisz nekünk is több órás munka kideríteni az internetről begyűjtött információk segítségével, hogy miben tér el egy "No Frost" technológiájú hűtőszekrény egy "Frost Free" technológiájútól, illetve a hűtő belső falán található különböző antibakteriális bevonatok hatékonysága között mi a különbség.
 
Az eladókkal való beszélgetéseink okozta csalódást egy új eszköz bevezetésével kívánja orvosolni egy amerikai cég." ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr52648612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.