Minőségi(bb) Pontszám
2008. szeptember 03. írta: vecseilaszlo

Minőségi(bb) Pontszám

Minőségi(bb) Pontszám



Forrás: JabJab - keresőmarketing egyszerűbben


"Érdekes újítások a láthatáron.
(Mostanában hiperaktív a Google, lehet hogy bekevertek valamit a levegőbe a légkondikban a Googleplex-ben, vagy az Olimpia versenyszelleme hatotta át őket)
Mindenesetre rövid időn belül a sokadik komoly változtatás a Google AdWords rendszerben. Most a Minőségi Pontszám van soron.

A Minőségi Pontszám (Quality Score) egy olyan pontszám, amelynek az értékét a Google soha nem mondja meg. (ez is egy meghatározás)

Igazából egy szorzószám, amelyet megszorozva a licittel, a megjelenési pozíció sorrendet számolja a Google. A Minőségi Pontszámot a Google AdWordd sokféle faktorból számolja, például az átkattintási arány (CTR) , Landing Page Quality (céloldal minősége), Landing Page Load time (céloldal letöltési idő), és még ki tudja..." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr23631624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.