A címkék visszavágnak
2008. május 22. írta: vecseilaszlo

A címkék visszavágnak

A címkék visszavágnak



Forrás: E-kommersz blog

A Buzzillions.com egy olyan innovatív webáruház, amely teljesen új alapokra helyezi azt, amit eddig a címkézésről, címkefelhőkről gondoltunk. Egy olyan termékajánló rendszerről van szó, amely a vásárlók véleményét kéri ki címkék formájában, így méri a le a látogatók kollektív véleményét a termékekről, és a kinyert adatok alapján képes keresésnél minden eddiginél relevánsabb találatokat produkálni.

Minden termékkategóriához (pl: pólók) vannak címkék (pl: sportos, elegáns, feszülős, vicces). Amikor egy adott póló termékoldalát meglátogatod a címkefelhőből kiválaszthatod azokat a címkéket, amelyek szerinted jellemzők a termékre. A sok felhasználói vélemény alapján az algoritmus megállapítja, hogy egyes címkék mennyire jellemzők egy pólóra. Amikor pólót szeretnél venni elég kiválasztanod néhány címkét (pl: sportos, vicces) és biztos olyan ruhadarabokat kapsz találatként, amelyek megfelelnek az elvárásaidnak.

A dologban az a jó, hogy teljesen ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr85481985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.