Milyen a jó webáruház a felhasználók szerint?
2008. május 19. írta: vecseilaszlo

Milyen a jó webáruház a felhasználók szerint?

Milyen a jó webáruház a felhasználók szerint?

Szeretném idézni a private.blink című blogot, mely szintén idéz az Allurenttől (róluk még lesz szó).

Milyen a jó webáruház a vásárlók szerint? (A személyes véleményemet dőlt betűkkel olvashatjátok)

  • Az adott tételre rákattintva pop-up ablakban böngészhető részletes termékinfók (ár, méret, szín stb.) - 74% - A hangsúly a részletesen van, a pop-upokat felejtse el mindenki mindörökké, ámen.
  • Az éppen böngészett (termék)oldal elhagyása nélküli kosárba-helyezés lehetősége - 70% - Az ajax erre tökéletes
  • Jobb képminőség a termékekről, bővebb és részletesebb termékleírás - 68% - Ez szinte ugyanaz, mint az első pont. Persze nem lehet elégszer hangoztatni, hogy mindig lehet több és több információt nyújtani a termékekről.
  • Egyablakos (értsd: egy oldalon abszolválható) adatbeadás a rendeléshez, szállításhoz - 64% - Naná. De legalább valami jelzést, hogy tudja a szerencsétlen user, hogy hány lépés van még hátra.
  • Termék összehasonlítás lehetősége - végül is, ha már nem fogja az ember a kezébe a kinézett, pl. ruhadarabot, akkor jó, ha egymás mellett láthatja a különböző szabásokat, színeket - 47% - Jogos, de kevés igazán kreatív megoldás van ezen a téren.
Eddig a cikk és ezután jönnek a kommentek, amiket ajánlok végigolvasni - érdemes!
... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr6476722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.