Mi a divat a könyvpiacon?
2008. április 17. írta: vecseilaszlo

Mi a divat a könyvpiacon?

Mi a divat a könyvpiacon?


Forrás: manna blog
Szerző: Keszeg Anna



"Valószínűleg az olvasás forradalmainak sorába az is be fog kerülni, amit néhány éve vagyunk átélőben: hogy a könyvek a lakáskultúra tartozékai lettek, hogy esztétikus tárgyként részei életünknek, hogy igényes kivitelezésű könyvet szívesebben vásárolunk, olvasunk, hogy az olvasást annak környezete, materiális tartozékai jellemzik. Az Alexandra 2006-os Így olvasok én fotósorozata, a Lire folyóirat szép könyveknek szentelt, két éve létező rovata, a Chapitre portál a könyvet és az intim környezetet összekapcsoló reklámjai, a női- és életmód-magazinok számára készült sajátos könyvreklámok illusztrálják ezt a folyamatot. A 18. század végén 19. század elején a szórakoztató olvasás volt az a nagy nóvum, mely piacosította a könyvterelést, most viszont a dekoratív élethelyzetként felfedezett olvasással lehet eladhatóvá tenni a könyvet." ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr100573275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.