A netes áruházak húzzák a posta növekedését
2008. február 21. írta: vecseilaszlo

A netes áruházak húzzák a posta növekedését

A netes áruházak húzzák a posta növekedését

Az üzleti szegmens dinamikus növekedésének köszönhetően, 2007 végén nyereséges évet zárt az MPL, a Magyar Posta Logisztikai Üzletága. Az árbevétel növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszanak az internetes áruházak a náluk vásárolt áruk kiszállítása révén. A szolgáltató a további fejlődés egyik fő irányvonalát a regionális terjeszkedésben látja.

Az árbevétel jelentős részét a B2B és B2C szegmens csomagfeladásból származó 27 százalékos növekedése adta. Ezzel a vállalat tovább erősítette piacvezető pozícióját a hazai expressz és csomagpiacon, valamint márciustól kínálja üzleti logisztikai megoldásait Romániába is... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr71428837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.