Innováció az online áruházak területén
2007. április 15. írta: vecseilaszlo

Innováció az online áruházak területén

Innováció az online áruházak területén

Magyarországon a vezető vállalatoknak közel egyharmada kereskedelemmel
foglalkozik, ami a bruttó hazai termék 12%-át teszi ki. A kereskedők újítási
képessége jelentős szerepet játszik hazánk gazdaságában. A '90-es évek közepén
megjelentek a bevásárlóközpontok valamint a hipermarketek, és ezzel jelentősen
átalakult a kiskereskedelem. Azonban az ezredfordulóval újabb fordulatot vett,
amikor megjelent az interneten keresztüli értékesítés.

Dolgozatomban az online áruházak innovációs tevékenységét vizsgálom. Összehasonlítom a külföldi és magyar online áruházak innovációs törekvéseit. Mindenek előtt az internetes áruház fogalmát tisztázom, foglalkozom az internetes áruházak történetével, fejlődésével. Fontos részét teszi ki a dolgozatomnak a magyar online áruházak innovációs tevékenységének bemutatása, üzleti modelljeik felvázolása, az esetleges fejlődési irányok
bemutatása... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr48427544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.