Az eFogyasztók szegmentálása
2006. december 09. írta: vecseilaszlo

Az eFogyasztók szegmentálása


Az eFogyasztók szegmentálása

Valamennyi fogyasztó ugyanazon ajánlattal történő megcélzása nem vezet sikerhez. Az elektronikus piacon is szegmentálni kell az egyes fogyasztókat, s meg kell tudni különböztetni az átlag alatti, átlagos és átlagon felüli értéket képviselő vásárlókat.

Az on-line világban is egyszerű a nyereségesség képlete: azt kell nyújtani a keresleti oldal minden egyes szereplőjének, amire annak éppen szüksége van. Könnyen eljutunk tehát a hagyományos STP (szegmentálás-célcsoport képzés-pozicionálás) modellhez, mely a piac szegmentálásán, a kiszolgálni kívánt szegmensek megcélzásán és a helyes pozícionáláson alapszik... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr59427808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.