Vecsei László - hírblog

Vecsei László - e-kereskedelem, e-business és online marketing szakmai hírblog

2017. ápr 28.

A 8 LEGFONTOSABB 2017-ES TREND AZ E-KERESKEDELEMBEN

írta: vecseilaszlo
A 8 LEGFONTOSABB 2017-ES TREND AZ E-KERESKEDELEMBEN

Trendek és változások, amelyekre minden webáruháznak készülnie kell

Forrás: eCommerce Expo
Szerző: Zajdó Csaba

"A tavalyi évben a 300 milliárdos álomhatárt átlépve, 17%-kal nőtt az online kiskereskedelmi forgalom. De vajon mit hoz a 2017-es év a webáruházak számára?

Jelen tanulmány megmutatja, milyen változásokra kell felkészülniük az e-kereskedőknek, ha sikereket akarnak elérni a jövőben. Emellett még a következő kérdésekre is választ ad: ..." >>

8-legfontosabb-ecommerce-trend-hun.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

Tovább Szólj hozzá

trendek online kereskedelem ekereskedelem webáruház online vásárlás elektronikus kereskedelem magyar ekereskedelem

2017. ápr 27.

Online vásárlás: netes pizzarendeléssel kezdődött, az űrutazásnál tart

írta: vecseilaszlo
Online vásárlás: netes pizzarendeléssel kezdődött, az űrutazásnál tart

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét. A díj a legjobb magyar online kereskedőket ismeri el, részben a vásárlók, részben szakértő zsűri döntése alapján.

Forrás: Hirado.hu

"A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség április 30-ig szavazhat kedvenc kereskedőire, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak.

Ha online vásárolunk, azt ma már körültekintően, kellő információk birtokában tehetjük. Néhány kattintás és kiderül, hogy a szakértők vagy a vásárlók melyik pelenkaárust, borkereskedőt, netán pipaforgalmazót tartják a legtöbbre, milyen tapasztalatok és vélemények vannak árusról és árujáról.

...

Tovább Szólj hozzá

ekereskedelem webáruház online vásárlás ekereskedő elektronikus kereskedelem magyar ekereskedelem év internetes kereskedője

2017. ápr 26.

A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

írta: vecseilaszlo
A legnagyobbak tippjei a sikeres webáruházhoz

Már az online kereskedelemben sem jön be minden, sokan már hosszú évek óta csiszolgatják a tökéletes értékesítési technikákat. A nagyokat már nem könnyű utolérni, ha valaki csak most indulna, de tanulni tőlük bőven lehet. A Piac & Profit konferenciáján három hazai e-kereskedelmi nagyágyú osztotta meg tapasztalatait.

Forrás: piacesprofit.hu
Szerző: Timár Gigi

" Gyorsabban, olcsóbban
„Teljesen mindegy, hogy mit és mennyiért értékesítesz, a legfontosabb tényező a szállítás sebessége” – mondta Bognár Ákos, a JátékNet.hu társalapítója a Piac & Profit Webáruházi trendek 2017 konferenciájának kerekasztal-beszélgetésén. „Az alap, hogy a megígért szállítási időpontot megtartsuk, de bármilyen marketing eszköznél jobb, ha ...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 25.

A remarketing fogalma: remarketing alapok kezdőknek

írta: vecseilaszlo
A remarketing fogalma: remarketing alapok kezdőknek

Bizonyára már Te is hallottad azt a mondást, hogy ,,az új vevő megszerzése ötször annyiba kerül, mint a már meglévő megtartása” (Kotler, 2012). A cikkünk lényege az, hogy mielőtt bármilyen tanácsot adnánk, vagy akár összetett leírásba belekezdenénk, előbb segítsünk rávilágítani, miben is rejlik a remarketing fogalma, valamint bemutatjuk a vevők (valamint a látogatók, a felhasználók, a leadek) megtartásának egyik leghatékonyabb eszközét.

Forrás: Aquarius Hand

"Mi is az a remarketing?
Mi a remarketing szerepe?
Mire kell több figyelmet fordítanod a remarketing kampányok során?
Mikor kell jegelned a témát?
Milyen kommunikációs csatornákon tudod kihasználni a remarketing előnyeit?

Többek között ezekre a kérdésekre adunk ...

Tovább Szólj hozzá

online marketing

2017. ápr 24.

A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt

írta: vecseilaszlo
A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt

Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy megnézze az e-mail teljes tartalmát.

Forrás: Kulcsszo.hu
Szerző: Evenich András

" A következőkben bemutatjuk a 101 legjobb tárgysort, ami mellett a feliratkozók egyszerűen nem tudnak ellenállni és késztetést éreznek arra, hogy megnyissák az e-mailt.

Miért van szükség működő email tárgymezőre?
Tudtad, hogy a levélfogadók 47%-a nyitja ki az e-mailt, csakis a tárgy miatt? Ezzel egy időben 68%-uk jelenti a levelet szemétnek, kizárólag a tárgysor tartalma ...

Tovább Szólj hozzá

email marketing online marketing

2017. ápr 21.

Webáruházad vásárlói szegmentációja ‒ alapok, vevőtípusok, gyakorlati tippek

írta: vecseilaszlo
Webáruházad vásárlói szegmentációja ‒ alapok, vevőtípusok, gyakorlati tippek

Kaptál már olyan reklámlevelet, amelyben egyszerre akartak neked eladni csajos hétvégét, aftershave-et és plüssjátékokat? Ha igen, akkor máris tisztában vagy vele, miért kell szegmentálnod.

Forrás: AionHill
Szerző: Kerék Dániel

"Mit gondolsz, a levél címzettjei közül hányan verekedik át magukat a 20-30 ajánlaton, amíg találnak egy számukra relevánsat?

Nagyon kevesen.

Sokkal jobban jársz, ha a célközönségednek mindenhol – e-mailben, az oldaladon, hirdetésekben is – csakis olyasmit ajánlasz, legyen az akár termék akár tartalom, ami számukra releváns, ami tényleg érdekelheti őket.

Ha nem is tudtad, de valószínűleg a lelked mélyén sejtetted, hogy még a nyugati webáruházak háromnegyede (pontosan 73%-a) sem használ ...

Tovább Szólj hozzá

online kereskedelem ekereskedelem online áruház szegmentálás elektronikus kereskedelem

2017. ápr 20.

Félnek a digitális démontól a logisztikában

írta: vecseilaszlo
Félnek a digitális démontól a logisztikában

Az iparág szerint különösen a környezetvédelem területén van szükség mielőbbi intézkedésekre. Egy tanulmány kimondja, hogy a logisztikában az erőteljes költségnyomás akadályozza a hosszú távú innovációk bevezetését.

Forrás: DigitalHungary

"Versenyhelyzet, környezetvédelmi követelmények, digitális technológiák, új iparági szereplők, hiány a képzett sofőrökből – a logisztikai cégek nem szűkölködnek kihívásokban, ahogy arra a Continental 2016-os Mobilitás Tanulmánya is rávilágít. A kutatásban megkérdezett logisztikai szakemberek több mint fele aggódik, hogy az iparág lemaradhat a digitalizáció előretörésével. Egyharmaduk véli úgy, hogy a digitális átállás nincs hatással a szállítás üzletágára. Egyötödük ...

Tovább Szólj hozzá

online kereskedelem logisztika elektronikus kereskedelem

2017. ápr 19.

Leszállította első csomagját az Amazon drónja

írta: vecseilaszlo
Leszállította első csomagját az Amazon drónja

Az Amazon már évek óta teszteli a Prime Air csomagküldőnek nevezett szolgáltatását, de most először tesztelték a nagyközönség előtt. Egy floridai konferencián mutatkozott be a csomagküldő drón, néhány tubus napkrémet tett a nézők elé.

Forrás: Index
Szerző: Lica

"A szolgáltatás alelnöke, Gur Kimchi azt mondta, ezzel egy lépéssel" ... >>

amazon-prime-air.jpgINGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

Tovább Szólj hozzá

webáruház online vásárlás üzleti modell online áruház elektronikus kereskedelem Amazon Prime Air

2017. ápr 18.

Így üldözi a kamu híreket a Facebook és a Google

írta: vecseilaszlo
Így üldözi a kamu híreket a Facebook és a Google

A közösségi hálózat és a kereső is új funkciókat vezet be a szándékosan hazug propaganda meg a sima hülyeség ellen.

Forrás: Bitport

"A valótlan, és nem ritkán szándékosan megtévesztő információ gyors terjedését ma már a világ vezető dotkom vállalatai is problémának látják. Az elmúlt időszakban a felhasználók és az állami szabályozók részéről is növekszik rajtuk a nyomás, hogy igyekezzenek legalább a maguk eszközeivel gátat szabni a dezinformációs kampányoknak, legyen szó a politikai hisztériát tüzelő hazugságokról vagy a tengeri uborka rákgyógyító hatásáról.

A közelmúltban az online tér két meghatározó szereplője, a Facebook és a Google is új készségeket jelentett be, amelyek reményeik szerint ...

Tovább Szólj hozzá

google facebook közösségi média

2017. ápr 13.

AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE DÍJ 2017

írta: vecseilaszlo
AZ ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE DÍJ 2017

AZ ECOMMERCE HUNGARY, AZ IVSZ, AZ ENET PIACKUTATÓ KFT. ÉS A NEXT WAVE EUROPE KFT. SZERVEZÉSÉBEN

Forrás: evker.hu

"A DÍJRÓL

Idén 11. alkalommal újra meghirdetésre kerül az Év Internetes Kereskedője Díj. A Díj legfőbb célja változatlanul a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése, az online vásárlás iránti bizalom építése. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A szervezők idén két kategóriát hirdetnek meg:

ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE DÍJ – KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK KATEGÓRIA – ELŐZŐ ÉVES ÁRBEVÉTEL 1 MILLIÁRD FORINT ALATT

ÉV INTERNETES KERESKEDŐJE DÍJ – NAGYVÁLLALATI KATEGÓRIA – ELŐZŐ ÉVES ÁRBEVÉTEL 1 MILLIÁRD ...

Tovább Szólj hozzá

ekereskedelem webáruház online vásárlás ekereskedő elektronikus kereskedelem magyar ekereskedelem év internetes kereskedője

2017. ápr 12.

Egyre jobban szeretünk vásárolni a neten

írta: vecseilaszlo
Egyre jobban szeretünk vásárolni a neten

Az EU 16 és 74 év közötti lakosságának 84 százaléka használta az internetet 2016-ban, és kétharmaduk (66 százalék) vett vagy rendelt termékeket vagy szolgáltatásokat online. Összehasonlításképpen ez az arány 50 százalék volt 2007-ben - jelentette csütörtökön az Eurostat.

Forrás: Világgazdaság

"A listavezetők a britek, a dánok és a németek: ők az EU-s átlagnál jóval többen, vagyis tíz internetezőből több mint nyolcan vásároltak termékeket vagy szolgáltatásokat online 2016-ban, ez számokban az Egyesült Királyságban a netezők 87 százalékát, Dániában 84 százalékát, és Németországban pedig 82 százalékát jelenti.

Ugyanakkor" ... >>

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| ...

Tovább Szólj hozzá

2017. ápr 11.

Már sms-ben is küldhetsz és fogadhatsz pénzt, netbank sem kell hozzá

írta: vecseilaszlo
Már sms-ben is küldhetsz és fogadhatsz pénzt, netbank sem kell hozzá

Magyarországon is elérhető a PayPal személyek közötti elektronikus fizetési megoldása, a PayPal.Me, a szolgáltatással egyszerűen és biztonságosan küldhetnek és fogadhatnak pénzösszegeket egy személyre szóló link segítségével, amelyet bármilyen webes felületen, de akár sms-ben is eljuttathatnak a címzettnek.

Forrás: Pénzcentrum

"A PayPal közleménye szerint a PayPal.Me szolgáltatás segítségével bárkitől egyszerűen igényelhetünk pénzt egy általunk létrehozott egyedi link elküldésével. A biztonságos link küldése minden webes felületen működik, így a fizetési igény e-mailben, chat ablakban, vagy például közösségi média posztban is eljuttatható a címzettnek. A fogadó félnek a fizetéshez nincs más dolga, mint a kapott ...

Tovább Szólj hozzá

paypal online vásárlás

2017. ápr 10.

Az AMP jelentősége a webshop SEO-ban

írta: vecseilaszlo
Az AMP jelentősége a webshop SEO-ban

Az Accelerated Mobile Pages (AMP) lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy pillanatok elérje a keresett tartalmat. Az AMP technológiájával megtámogatott betöltési ideje akár töredéke is lehet a hagyományos betöltődési időknek, ezáltal a felhasználó elégedett, nem zárja be az oldalt, illetve növekszik az elköteleződése is az oldal iránt.

Forrás: Kulcsszo.hu
Szerző: Evenich András

"Az AMP bevezetésének egyik oka az volt, hogy az egyre terjedő okostelefon tulajdonosok gyorsabb elérést szerettek volna. Ez sajnos technológiai korlátokba ütközött, hiszen növeli a költségeket és a rendszer bonyolultságát is a mobil és asztali verziókra való megfeleltetés. Foglalkozni azonban mindenképpen kell dologgal, hiszen a felhasználók fele, ...

Tovább Szólj hozzá

trendek seo mobiltelefon okostelefon smartphone Accelerated Mobile Pages (AMP)

2017. ápr 07.

Átlépte a bűvös határt a hazai online kiskereskedelem

írta: vecseilaszlo
Átlépte a bűvös határt a hazai online kiskereskedelem

Elérte a bűvös, éves 1 milliárd eurós értékhatárt az összesített hazai online kiskereskedelmi forgalom. A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felméréséből.

Forrás: Világgazdaság Online

"A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 3,9 százaléka már internetes értékesítésből származik. Miközben a kiskereskedelem egésze 2016-ban csak hozzávetőleg 6 százalékkal bővült, addig az online piac 18%-kal tudta növelni bevételeit. A növekedési korlátok jelei azonban már látszódnak, így a szektor 2017-ben minden eddiginél ...

Tovább Szólj hozzá

online kereskedelem ekereskedelem online vásárlás elektronikus kereskedelem magyar ekereskedelem

2017. ápr 06.

A 10 legfontosabb trend, amit követni kell a sikeres webáruházhoz

írta: vecseilaszlo
A 10 legfontosabb trend, amit követni kell a sikeres webáruházhoz

Az online kereskedelem már korántsem a munkanélküliek megmentője. Hatalmas a verseny, és nőnek a vásárlói elvárások is. Ha valódi sikert akarunk elérni, muszáj a trendeknek megfelelően folyamatosan fejleszteni. Zajdó Csaba, a Webshop-experts ügyvezető igazgatója a legfontosabbakat osztotta meg a Piac & Profit konferenciáján.

Forrás: Piac & Profit
Szerző: Timár Gigi

" Big data és adatelemzés

Ahogy a weben böngészünk, digitális lábnyomokat hagyunk magunk után, amiből a kereskedők következtetéseket vonhatnak le a későbbi viselkedésünkre vonatkozóan – erre épül az adat alapú perszonalizáció. Egy modern e-kereskedő már nem mutathatja minden vásárlónak ugyanazt a kínálatot, azt testre kell szabnia. Nemcsak a látvány lehet más, ...

Tovább Szólj hozzá

trendek online kereskedelem ekereskedelem elektronikus kereskedelem

2017. ápr 05.

Három e-kereskedelmi szektornak megy neki az EU

írta: vecseilaszlo
Három e-kereskedelmi szektornak megy neki az EU

Az e-kereskedelmet is elérte az Európai Bizottság vizsgálatának sorozata. Azzal vádol több nagy céget a videojátékos, a konzumer elektronikai és a szállásfoglalási piacon, hogy országonként más-más árat ajánlanak a vásárlóknak, vagy bizonyos EU tagállamokat ki is zárnak a vásárlásból.

Forrás: HWSW
Szerző: Habók Lilla

"Három antitröszt vizsgálatot indít el egyszerre az Európai Bizottság olyan videojátékkal, elektronikai eszközökkel és hotelfoglalással is foglalkozó turisztikai cégek ellen, amelyek a feltételezés szerint versenyellenes kereskedelmi gyakorlatot folytattak - az ügyben érintett például a Steam mögött álló Valve, öt videojátékkiadó, továbbá az Asus, a Philips, a Pioneer, valamint a Denon és Marantz. A ...

Tovább Szólj hozzá

online kereskedelem törvény ekereskedelem online vásárlás elektronikus kereskedelem