Zavartalanul növekednek az online B2C eladások
2017. április 29. írta: vecseilaszlo

Zavartalanul növekednek az online B2C eladások

Tavaly már Kína volt a legnagyobb, sőt az egyik leggyorsabban növekvő e-kereskedelmi piac. Forrás: BITPORT "A B2C (a vállalatoktól a fogyasztók felé irányuló) elektronikus kereskedelem piaca az elmúlt években és idén is két számjegyű növekedést produkál. Az Ecommerce Foundation és az Ecommerce…

A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt
2017. április 24. írta: vecseilaszlo

A 101 legjobb email tárgysor – tárgymező, amivel felturbózhatod a megnyitási arányt

Szeretnéd megsokszorozni az e-mailek megnyitási arányát? A nagy nyitási aránnyal rendelkező értékesítők komoly pszichológiai elveket vesznek alapul, hogy megakadjon a szem a tárgysoron vagy tárgymezőnek is szokták hívni és hogy a felhasználó késztetést érezzen azért, hogy…

Webáruházad vásárlói szegmentációja ‒ alapok, vevőtípusok, gyakorlati tippek
2017. április 21. írta: vecseilaszlo

Webáruházad vásárlói szegmentációja ‒ alapok, vevőtípusok, gyakorlati tippek

Kaptál már olyan reklámlevelet, amelyben egyszerre akartak neked eladni csajos hétvégét, aftershave-et és plüssjátékokat? Ha igen, akkor máris tisztában vagy vele, miért kell szegmentálnod. Forrás: AionHillSzerző: Kerék Dániel "Mit gondolsz, a levél címzettjei közül hányan…