Útmutató webáruházaknak a sikeres ünnepi felkészüléshez - 1. rész
2017. október 20. írta: vecseilaszlo

Útmutató webáruházaknak a sikeres ünnepi felkészüléshez - 1. rész

Az e-kereskedelemben a karácsonyt megelőző ünnepi időszak kiemelten fontos, mivel ilyenkor az éves bevételének akár 40 százalékát is realizálhatja egy webáruház.

A statisztikák szerint ebben az időszakban rendkívüli mértékben megnő mind a látogatók száma, mind a vásárlási hajlandóság. Ráadásul a vevők átlagosan többet is költenek áruházunkban az év többi részéhez viszonyítva.

Forrás: Webshop Labor - A legmodernebb megoldások boszorkánykonyhája
Szerző: Szávai Norbert

"Így, aki nem készíti fel webáruházát az ünnepekre, az komoly bevételektől eshet el.

E-kereskedelmi körökben azt szokás mondani, hogy ezt a felkészülést nem lehet elég korán kezdeni - ez az útmutató ebben szeretne segítséget nyújtani.

Tanácsaink között lesznek olyanok, amelyeket már most jó, ha megfogadunk és hozzákezdünk a megvalósításukhoz. A többit csak jegyezzük fel és alkalmazzuk azokat az ünnepi időszakban.

1. Használjuk ki a Black Friday körüli hírverést

Mikor kezdődik az ünnepi időszak?
Itthon hagyományosan Advent első vasárnapját szokták az ünnepi szezon kezdetének tekinteni, míg a tengerentúlon az úgynevezett „Black Friday”-t, ami a hálaadást követő pénteket jelenti (november 24-e idén).

Ezen a napon - és jellemzően az azt követő hétvégén - kiemelkedő kedvezményekkel várják a vásárlókat mind a hagyományos boltok, mind az e-kereskedők.

Bár korábban is voltak kezdeményezések, a Black Friday igazán csak az elmúlt években gyűrűzött be a hazai kereskedelembe és a legnagyobb hazai webáruházaknak kiemelkedő sikereket hozott.

Lassan kijelenthetjük, hogy" ... >>

karacsony-webaruhaz.jpg

A cikk második része: Útmutató webáruházaknak a sikeres ünnepi felkészüléshez - 2. rész

 

VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.

Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárláse-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |

Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016

E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook

JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr4712923875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása