Tapasztalatunk szerint csak minden második induló webáruház tudja tartósan megvetni a lábát a piacon.
Forrás: Shoprenter blog
Szerző: Molnár-Bihari Anita
"Ha a termékkör piacképes, ez alapjában véve 2 okra vezethető vissza:
1) Az e-kereskedelem dinamikus fejlődése miatt (a tavalyi évben több mint 33%-kal nőtt a szektor forgalma) rengetegen ismerik fel az iparágban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket, így az online kereskedelemben jelenleg jóval nagyobb a verseny, mint a hagyományosban.
2) Sok webáruház tulajdonos nem ismeri fel időben, hogy a sikerhez meg kell különböztetni magukat a konkurenciától. Ráadásul a technológiai fejlődés következtében egy folyamatos fejlődési kényszer nehezedik az e-kereskedőkre: egy webáruház soha nincs kész, és akkor még nem szóltunk arról, hogy a vásárlói szokások változásaihoz is állandóan alkalmazkodni kell.
Igazából nincs választásunk. Ha meg akarjuk nyerni a játékot, folyamatosan fel kell kutatnunk és elsajátítanunk azokat a megoldásokat és praktikákat, amelyek segítségével a versenytársak fölé kerekedhetünk. De legyen szó design, marketing vagy ügyfélkapcsolati megoldásokról, először mindig" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!