eCommerce tartalommarketing: 7 ok, amiért most kell elkezdened
2017. július 25. írta: vecseilaszlo

eCommerce tartalommarketing: 7 ok, amiért most kell elkezdened

Az e-commerce, avagy az e-kereskedelem manapság népszerűbbé válik, mint valaha. Ez annak is köszönhető, hogy a ma már könnyen elérhető és testreszabható e-kereskedelmi WordPress keretrendszerek (például WooCommerce) lehetővé teszik a több ezer terméket kínáló online webáruházak létrehozását. És nem kell hozzá több éves programozó tapasztalat, azonban magánál az indulásnál azonban erősen javallott egy programozó igénybevétele.

Forrás: Aquarius Hand

A tartalommarketing sokrétűségét és előnyeit sokáig csak az egytermékes, vagy a szolgáltatásokat kínáló weboldalak tudták kihasználni, azonban a széles termékkínálattal rendelkező webáruházak gyakran elszalasztották ennek a márkaépítésre gyakorolt hatásait.

A Google, Bing és Yahoo!, valamint a többi keresőmotor a rangsorolási faktorok fő pontjaként a tartalmat (kontentet) tekintik, ami azt jelenti, hogy az organikus forgalmat éppen a releváns tartalmakkal lehet a legjobban növelni. Az organikus forgalom az üzlet hosszú fennmaradásának a titka, ezért kiemelten fontos, hogy az e-kereskedelmi (webáruházak) weboldalak is profitáljanak belőle.

Tudvalevő, hogyha az adott bolt rendkívül széles választékot kínál különböző termékekből, akkor igencsak nehéz rátapintani a tartalomstratégia fókuszára.

A következőkben bemutatunk hét okot, hogy miért javasoljuk a tartalommarketing-stratégia felépítését. Ezek a pontok megmutatják, hogy ténylegesen megnövelhető a vásárlói tábor." ... >>

tartalommarketing.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

http://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr3712651365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.