2017. feb 09.

Ezen bukik el minden ötödik online vásárlás

írta: vecseilaszlo
Ezen bukik el minden ötödik online vásárlás

Az online vásárlás széleskörű elterjedésével a felhasználói igények is határozottabbá váltak az elmúlt években. Az egyértelmű vásárlási felület mellett a fizetés módja is kiemelt szerephez jutott.

Forrás: Privátbankár.hu - gazdaságról érthetően

"Magyarország lakosságának 76 százaléka aktívan internetezik, közel felük rendszeresen vásárol is online. Ennek volumenében évi 20 százalékos növekedést várnak a szakértők. A hagyományos, nemzetközi szereplők a hazai piacon is gyorsan reagáltak az új vásárlói igényekre és honosították a webshopjaikat, ezzel párhuzamosan pedig számos kisméretű magyar online vállalkozás nőtte ki magát az új értékesítési csatornának köszönhetően. A növekvő versenyben viszont gyorsan hátrányba kerülnek azok a kereskedők, akik nem rendelkeznek saját szolgáltatás-specifikus payment stratégiával.

Tavaly ősszel, a PayU kivonulásával lépett be az online vásárlási megoldások piacára az OTP Mobil. Az újonnan létrehozott SimplePay rendszerébe..." >>

simplepay.jpg

Szólj hozzá

trendek fizetés online vásárlás mobilfizetés