A világklasszis webáruház design 8 szabálya
2017. február 08. írta: vecseilaszlo

A világklasszis webáruház design 8 szabálya

Egy webáruház fő konverziós rátája - azaz, hogy mekkora a vásárlás százalékos aránya a látogatásokhoz képest - sok tényezőből áll össze. Ezek között vannak tőlünk független (célpiac, versenyhelyzet stb.) és tőlünk függő tényezők is.

Forrás: Webshop Labor - A legmodernebb megoldások boszorkánykonyhája
Szerző: Szávai Norbert

"Ez utóbbit 3 nagy csoportba oszthatjuk: az alkalmazott marketing eszközök, az ügyfélszolgálat minősége és nem utolsó sorban a design.

Gondoljunk csak bele például, mi honnan vásárolnánk autót, ha az alábbi két oldal közül kellene választani?..." >>

button_erdekelnek-a-reszletek-megnezem.png

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

http://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr8112188002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.