Nem kis bosszúság, ha a karácsonyra megrendelt ajándékkal januárban csenget a postás. A határidőn túl megkapott ajándékot azonban nem csak visszaküldeni lehet, hanem kártérítés is megilleti a vásárlót. Sőt, át sem kell venni. Így a visszaszállítás költsége is a webáruházé.
Forrás: piacesprofit.hu
"Egyre több a hír, hogy a webáruházaktól interneten rendelt karácsonyi ajándékot nem juttatják el időben a postások, futárok a megrendelők részére. Két okot emlegetnek a késésekről, mégpedig egyrészt azt, hogy a vártnál nagyobb volt a karácsonyi roham a webáruházakban, erre pedig nem mindegyik kereskedő számított, a másik pedig a posta és a futárszolgálatok munkaerőhiánya. Ez persze a vásárlót nem érdekli és nem is mentség a vele kötött szerződés hibás teljesítésére – hívta fel a figyelmet cikkében a blokkk.com.
Erről azért annyit érdemes tudni, hogy a webkereskedő" ... >>
Kapcsolódó hír:
A késő karácsonyi csomagok tanulságai számokban
Forrás: eNET
"Bár a webáruházak a 2016-os karácsonyi szezonra is minden tudásukat bevetve készültek, és a futárszolgálatok is csúcson jártak a kapacitásukat illetően, mégis minden hatodik 18 év feletti internetező átélhetett több vagy kevesebb aggodalmat a karácsonyi időszakban késéssel érkező internetes rendelései miatt. A késedelmes teljesítések miatt a vásárlók legalább annyira okolják a webáruházakat, mint a futárszolgálatokat/kiszállítókat. Bár a jelenség mögött egy örvendetes tendencia, az online értékesítés arányának előre nem látott – az ünnepi időszakban megmutatkozó – növekedése áll, a történtek kedvezőtlenül érintik a webáruházak megítélését. A késések arra késztetik a vásárlók egy részét, hogy korábbra hozzák online rendeléseiket, vagy egyáltalán ne vásároljanak az ünnepi időszakban az interneten – derül ki az eNET Internetkutató 2017. január elejei felméréséből..." >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!