Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Forrás: GKI Digital
"Idén először a többség egyszerre kezdte a szezont
Az Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozat legutóbbi felmérése szerint, idén – első alkalommal az ágazat történetében – már az e-kereskedők majdnem 90%-a tudatosan készült a szezonkezdésre és jó előre meg is hirdette akcióit.
Az ünnepi szezon alkalmából a webáruházak készletük (egy részének) leértékelésére átlagosan 2 teljes napot szán, s ebben az évben a szezonrajt az első adventi hétvégét megelőző péntekre esett. A többség (54%) – felülve a kommunikációs hullámra – az akcióját csak “fekete péntek” néven illette, egy Amerikából átvett hagyomány alapján.
A korábbi években minden e-kereskedőnél más időpontban kezdődött az ünnepi szezon, idénre viszont" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!