2016. dec 20.

Az online divatpiac az e-kereskedelem 11 százalékát teszi ki

írta: vecseilaszlo
Az online divatpiac az e-kereskedelem 11 százalékát teszi ki

A magyar vásárlók kifejezetten "akcióvadászok", még ha megengedhetik maguknak, akkor is inkább akciós termékeket vesznek.

Forrás: Netkutatások.hu

"72 százalékuk már hallott a Black Friday-ről, a fekete péntekről, és egyre többen élnek is a karácsonyi bevásárlási szezon kezdetén kínált akciókkal - derül ki a Millward Brown piackutató idei reprezentatív felméréseiből. A Media Markt és az NRC Marketingkutató felmérése szerint az idén a tavalyinál többen tervezik az akciós vásárlást, átlagosan 27 ezer forintot szánnak erre.

A Black Friday csaknem ötven éve a hálaadást követő péntek - idén november 25-e - elnevezése az Amerikai Egyesült Államokban; ez a nap hagyományosan a karácsonyi bevásárlási szezon kezdete, amikor rendkívüli kedvezményekkel várják a vásárlókat a kereskedők. A Media Markt és az NRC felmérése szerint a felnőtt korú internetezők kétharmada hallott már az eseményről. Az idén a megkérdezetttek" ... >>

magyar-e-kereskedelem-2015.jpg

A kép forrása: eNET- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok

 

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |    Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

Szólj hozzá

online kereskedelem webáruház online vásárlás magyar ekereskedelem Black Friday