A magyar Internetes Kultúra Fővárosa - fogyasztói trendek 2013 - Új webáruházak Magyarországon: Tesco & Amazon - YouTube: mindent visz
2013. január 22. írta: vecseilaszlo

A magyar Internetes Kultúra Fővárosa - fogyasztói trendek 2013 - Új webáruházak Magyarországon: Tesco & Amazon - YouTube: mindent visz

vecseilaci_49x61.jpg

Taroltak a debreceni tervezők, Debrecen lett az Internetes Kultúra Fővárosa - Debrecen Bár
"Kósa Lajos, Debrecen polgármestere veheti át hamarosan Páva Zsolttól, Pécs polgármesterétől a Magyar Marketing Szövetség által megítélt „Internetes Kultúra Fővárosa” vándordíjat. A díjat annak a vidéki városnak ítélik oda, mely a legtöbb „Év Honlapja” címet szerzi abban az évben. Idén a debreceni tervezők munkái szerezték a legtöbb elismerést, szám szerint hatot." >>

Internetes_Kultura_Fovarosa_Vandordij.jpg

Fogyasztói trendek 2013-ban - BTL.hu
"Az Ericsson ConsumerLab azonosította a soron következő trendeket: a számítási felhő és a nők vezető szerepe csak kettő a tíz közül.
A 2012-es év végének közeledtével az Ericsson ConsumerLab megvizsgálta a legjellemzőbb fogyasztói trendeket a 2013-as évre, kitekintéssel az azt követő időszakra is. A ConsumerLab több mint 15 éve folytat kutatásokat az emberek információs és kommunikációs (IKT) termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos értékpercepciójáról, magatartásáról, illetve ezen termékek felhasználásáról.

Michael Björn, a ConsumerLab kutatási vezetője elmondta: „Globális szintű kutatásunk több mint 40 országban élő, több mint 100 ezer válaszadóval készített éves interjúkon alapul. Az évek során hatalmas adatbázist állítottunk össze a fogyasztói trendekre vonatkozó adatokból – és úgy látjuk, hogy a változás üteme most minden eddiginél gyorsabb.” >>

Jön az Amazon és a Tesco! Robbanás előtt a online piac - Piac & Profit
"Az Amazon és a Tesco belépése a hazai 180 milliárdos e-kereskedelem piacára felpezsdítheti a forgalmat. A magyarok jellemzően inkább offline boltokban vásárolnak még, míg nyugaton már elterjedtebb az online vásárlás. Ez a trend hamarosan kialakulhat nálunk is.

Óriási fejlődés előtt áll a hazai online kereskedelmi szegmens, elsősorban két új nagy szereplő, az Amazon és a Tesco belépésének köszönhetően." >>


Tarolt a Youtube - Mediainfo.hu
"Összesen 182 millió amerikai nézett internetes videókat novemberben, ebből 153 millióan a Google valamely szolgáltatását, jellemzően a Youtube-ot választották. Minden más eltörpül mellette." >>

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr865031011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása