Webáruházad tesztje 3 lépésben
2012. augusztus 20. írta: vecseilaszlo

Webáruházad tesztje 3 lépésben

vecseilaci_49x61.jpg Az e-kereskedelem egy folyamatos megújulásban lévő iparág, ezért Neked és cégednek is képesnek kell lenned lépést tartani a legújabb trendekkel, ha nem akarod, hogy a konkurencia minden babért learasson előled az online versenyben. A hatékony webes stratégia felé vezető úton az első lépés felmérni a webáruázadat e-kereskedelmi szempontból. Összegyűjtöttük Neked, mire kell feltétlenül odafigyelned.

Forrás: iBlog - Minden, amit a webről tudni akarsz
Szerző: Szilvágyi Péter

"Teljesítményértékelés
Mielőtt weboldalad vagy áruházad forgalmának növeléséről ábrándoznál, érdemes közelebbről megnézned az eddigi látogatói aktivitás jellemzőit. Ezek az adatok megmutatják, merre fejlődhetsz, és melyek a zsákutcás próbálkozásaid. Az alábbi kérdések megválaszolása nagy segítségedre lehet:

1. Honnan jön látogatóid többsége az oldaladra, és pontosan mennyi bevételt generálnak ezek a látogatók?

2. Melyek a leggyakrabban látogatott termékek, oldalak a webáruházadon belül, illetve melyek azok, melyekről a legtöbbször elnavigálnak olvasóid?

3. Milyen kulcsszavak vezetnek az oldaladra és generálnak tényleges olvasókat?

Keresőoptimalizálás (SEO)
A következő lépés felmérni honlapod státuszát a keresőmotorok szempontjából. Létfontosságú, hogy" ... >>

webshop_teszt.jpgINGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr24716154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása