Megmutatjuk, hogy mit nézel meg a Timeline-on
2012. július 10. írta: vecseilaszlo

Megmutatjuk, hogy mit nézel meg a Timeline-on

vecseilaci_49x61.jpg Egy szemmozgást vizsgáló cég azt kutatta, hogy az új Timeline-on mit és mennyi időig néznek a felhasználók. Érdekes eredményekre jutottak, amelyek alapján többek között az is kiderült, hogy nagyobb hangsúlyt kell fektetni a márka oldal borító fotójára, mint azt talán elsőre gondolnánk. 

Forrás: Social Times - a közösségi média marketing oldala

"Korábban, még a Facebook profil régi designjánál megmutattuk annak a kutatásnak az eredményét, amely azt vizsgálta, hogy vajon mit néznek meg a felhasználók elsősorban a profil oldalakon. Ugyanezt a vizsgáltatot most elvégezték az új Timeline-ra vonatkozóan is, és a két eredményt összehasonlították.

Az új forma teljesen megváltoztatta a Facebook-élményt, így az EyeTrackShop webkamera segítségével ismét vizsgálat alá vonta a felhasználókat, és megállapították, hogy az emberek kevesebb időt fordítanak a falon lévő posztokra és a hirdetésekre, sőt tovább nézegetik a márkák borítófotóját, mint azok posztjait." ... >>

FB_timeline_szemkameras_vizsgalat.jpg INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr624638210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása