Kulturális ajánlatokkal színesít a Bónusz Brigád
2012. március 19. írta: vecseilaszlo

Kulturális ajánlatokkal színesít a Bónusz Brigád

A Bónusz Brigád 2011-es éves forgalma több mint 44 millió forinttal haladta meg az előre megjósolt 1 milliárd forintot. A „Segít a Brigád” program keretében több mint 11 civil szervezetnek gyűjtött és ajánlott fel támogatást - derül ki a vállalat sajtóközleményéből.

Forrás: Social Times - a közösségi média marketing odala

"A hazai gazdaság jelenlegi helyzete ellenére, az ugrásszerű növekedés éve volt a fiatal, de annál mozgalmasabb évet záró piacvezető Bónusz Brigád életében. Az első születésnapját 2011 szeptemberében ünneplő társaság sikeresen adaptált és vezetett be a hazai piacra elsőként egy nemzetközi üzleti modellt, amelynek köszönhetően a hazai e-kereskedelem növekedését is érezhetően serkentette. A siker kulcsa a tulajdonosok szerint a jól átgondolt stratégia, azaz a szigorú minőségi elvek, a folyamatos üzletfejlesztés, a tiszta, átlátható működés volt.

Bővülő kínálat, újítások, iparági szövetség és regionális szerep
A budapesti és országos ajánlatok mellett egyre több nagyvárosban is elérhetővé váltak a Bónusz Brigád kedvezményes ajánlatai. Miskolc és Szeged után októberben Kecskeméten és Debrecenben indult be a szolgáltatás, amit 2012 elején Győr és Pécs fog követni. Az országos és helyi kínálatokban pedig a döntően élmény-jellegű szépségipari, éttermi, egészségügyi, utazási, valamint sport- és szabadidős ajánlatok mellett, 2011-ben a termékek is megjelentek. 

„A siker egyik fontos tényezője a folyamatosan üzletfejlesztés. 2011-ben számos újítást vezettünk be. A teljesség igénye nélkül megemlíteném a személyre szabható ajánlórendszert, az okostelefonokra kifejlesztett alkalmazásokat, a naponta forgatható Bónuszkereket, ami iPhone és iPad alkalmazás formájában is elérhető. További különlegesség a Bónusz Brigád ajándékkártya is, amelyből a karácsonyi időszakban több száz darabot adtunk el” – nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. 

Az e-kereskedelem egyre fontosabb ágává erősödő közösségi vásárlás piaca a megszokott trendek mellett néhány újdonságot is felmutatott:" ... >> 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az e-Commerce, e-Business, ill. a magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, m-Commerce témakörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

INGYENES TUDÁSTÁR: szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | SzakirodalomÁllás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr254312145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása