Megéri-e foglalkozni a közösségi médiával?
2012. február 12. írta: vecseilaszlo

Megéri-e foglalkozni a közösségi médiával?

Rövid post lesz, ígérem (az a lényege, hogy mennyire meztelen a király), csak a tények és semmi más. Egy kis Google Analytics Multi-Channel Funnels szükséges hozzá, meg egy normális látogatottságú amerikai oldal ahol van mit mérni, meg hát igazából az a Facebook hazája + egészen más konverziós értékek vannak odakint. (kis pénz kis foci, ahogyan tudjuk...) Egyszóval nézzünk meg hogyan működik ott a közösségi média.

Forrás: e-commerce blog
Szerző: Horváth Ernő

"Van tehát egy oldal, ahol az elmúlt 30 napban 95.000 egyedi látogató fordult meg, kb 8%-os a konverziós arány (érzem, hogy nem hiszitek el, a magyar átlag 1-2%-os, de higyjétek el, látom 8% és pont) ez egészen pontosan valamivel több, mint 12.000 tranzakciót feltételez az elmúlt hónap folyamán. Szóval láthatjátok, hogy itt már nincsen statisztikai hiba, vagy legalábbis minimális. Több, mint 8000 Facebook rajongó van, napi több, mint 2-3 post, tehát azt is mondhatjuk, hogy aktívak.

A mérés a Google legújabb (egyik legújabb) eszközét a Multi-Channel Funnels használtuk, aminek az az előnye, hogy nem azt nézi, hogy a látogató először/vásárlás előtt közvetlenül hol találkozott velünk, hanem azt nézi, hogy a látogató hány interakciót csinált végig velünk. Milyen csatornákon keresztül hányszor és honnan látogatta meg az oldalt, mire eljutott oda, hogy végre nálunk vásároljon.

Kiderülhet végre az, hogy melyik eszközünk mennyire erősen számít bele a vásárlásba. Nem először és nem utoljára, hanem folyamatában! Merthogy" ... >>

Forrás: www.weevermedia.com 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr764078039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása