Olcsóságával próbál vevőket szerezni az első online katolikus élelmiszerpiac Olaszországban
2012. január 26. írta: vecseilaszlo

Olcsóságával próbál vevőket szerezni az első online katolikus élelmiszerpiac Olaszországban

Etikus kereskedelemmel igyekszik segíteni a válság sújtotta családokon és plébániákon, valamint az olasz termelőkön is az olcsóbb és kizárólag hazai terméket kínáló Simply Med, az első olasz katolikus élelmiszerportál. 

Forrás: Agromonitor - hogy mindig képben legyen!

"Az „egyszerűen mediterrán” nevű, katolikus fiatalok és vállalkozók alapította online élelmiszerboltban a kenyértől a paradicsomkonzervig minden áru hagyományos olasz termék.

Az UNESCO által világörökségnek nyilvánított mediterrán diéta élelmiszereit árulják úgy, hogy ne csak minőségben, árukban is versenyképesek legyenek. „A gazdasági válságban egyre több olasz család kényszerül arra, hogy" ... >>  

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: 
online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr203650514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása